וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחברים לאויבים: עימות מכוער בין אנטוניו בראון לג'וג'ו סמית' שוסטר

חודש אחרי שבראון נשלח בטרייד מפיסטבורג לאוקלנד, הוא תקף ברשת החברתית את חברו לשעבר, שלא נותר חייב והגיב: "אל תתווכחו עם טיפשים"

אנטוניו בראון ג'וג'ו סמית' שוסטר פיטסבורג סטילרס 2018. AP
פעם היינו. סמית' שוסטר ובראון/AP

הפרידה של אנטוניו בראון מפיסטבורג לא הייתה שקטה, והיא הופכת ליותר ויותר מכוערת ככל שהפגרה נמשכת והיום (ראשון), התופס שנשלח בטרייד לפני חודש מהסטילרס לאוקלנד נקלע לעימות וירטואלי עם חברו לשעבר לקבוצה, ג'וג'ו סמית' שוסטר.

אוהד של הסטילרס תייג את בראון בפוסט טוויטר שבישר על כך שסמית' שוסטר זכה בתואר השחקן המצטיין של העונה של הקבוצה ובראון הגיב עם ציוץ עוקצני: "תחושות: הילד פימבל את כל הפלייאוף במשחק הכי גדול של השנה! וכולם התעלמו מזה בניסיון להפוך שחקנים למפורסמים. אין מספיק התעסקות במציאות בימים האלה!".

בראון התייחס כמובן לאיבוד הכדור הגורלי של התופס הצעיר של הסטילרס בדקה האחרונה של משחק סיום העונה החולפת מול ניו אורלינס, איבוד שהשאיר סופית את הסטילרס המאכזבים מחוץ לפלייאוף, אחרי שבאמצע העונה נראו כמו מועמדים לאליפות.

סמית' שוסטר לא נשאר חייב וענה לבראון עם סדרת ציוצים עצבנית משלו: "כל מה שעשיתי היה להראות לאיש הזה אהבה וכבוד, מהרגע שהגעתי לליגה. הייתי באמת שמח עבורו כשהוא עבר בטרייד לאוקלנד וקיבל חוזה גדול ועכשיו הוא מטנף עליי ברשת החברתית? מטורף עד כמה שהאגו הזה צריך להיות גדול כדי לטנף על אנשים שהראו לך אהבה. לא מאמין".

בהמשך, סמית' שוסטר צייץ גם ציטוט של מארק טווין: "אף פעם אל תתווכח עם טיפש. אנשים שמביטים מהצד אולי לא יצליחו לשים לב להבדל ביניכם". בראון זעם על סמית' שוסטר לאחרונה לאחר שזמן קצר לאחר הטרייד עם אוקלנד, חברו לשעבר התייצב לצד בן רות'לסברגר, שהריב איתו היה הסיבה המרכזית שגרמה לבראון להחרים את השבוע האחרון של העונה ולבסוף, לעזוב את פיטסבורג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully