וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווטפורד עלתה לגמר הגביע האנגלי עם 2:3 דרמטי מול וולבס בתום הארכה

דוהרטי (36) וחימנס (62) כבשו ראשונים, דאולופאו (79), פנדל של דיני (94) ושער נוסף של דאולופאו (104) השלימו מהפך

ג'רארד דאולופאו שחקן ווטפורד. רויטרס
משחק ענק שלו. דאולופאו/רויטרס

ווטפורד ביצעה הערב (ראשון) קאמבק ענק וניצחה 2:3 את וולבס בחצי גמר הגביע בתום 120 דקות. מאט דוהרטי (36) וראול חימנס (62) סידרו יתרון לזאבים, ג'רארד דאולופאו (79) ופנדל של טרוי דיני (94) כפו הארכה, שם דאולופאו השלים צמד נפלא (104) וקבע שהקבוצה הלונדונית תוכל להמשיך לחלום על זכייה ראשונה בגביע אי פעם. ווטפורד תפגוש את מנצ'סטר סיטי בוומבלי ב-18 במאי.

השער הראשון כאמור הגיע דבקה ה-36. דיוגו ז'וטה הגביה מצד ימין כדור מצוין לעבר דוהרטי, שנגח מקרוב פנימה את ה-0:1. דוהרטי בישל את השני בדקה ה-62 כשהקפיץ כדור לעבר הרחבה וראה את ראול חימנס עוצר ובועט מהאוויר ועם המון סטייל חזק פנימה את ה-0:2. שער גדול וחימנס חוגג עם מסיכה של וולבס את העלייה לגמר הגביע. ג'רארד דאולפאו הצליח לצמק בדקה ה-79 עם בעיטה יפהפייה ומלאת טכניקה מצד שמאל לחיבורים הרחוקים וזה 1:2. בעיטה בסגנון חבטה של רפאל נדאל. בדקה ה-92 לאנדר דנדונקר הכשיל ברחבה את טרוי דיני, שבעט מהנקודה הלבנה חזק פנימה וקבע 2:2.

בהארכה הצליחה ווטפורד להשלים מהפך ענק. דאולופאו שוב כבש וקבע 2:3 ללונדונים בדקה ה-104. דיני הכניס כדור עומק עם רגש לספרדי, שגבר עם הרבה כוח על השומר שלו ובעט יפה פנימה את שער המהפך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully