וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל כפר סבא ניצחה 0:1 את הפועל נצרת עילית

שער של גל פורת בדקה ה-36 סידר לירוקים ניצחון אחרי ארבעה הפסדים ברציפות. נס ציונה עלתה למקום השני עם 0:2 מול אשקלון

עריכת וידאו: מתן חדד

המחזור ה-31 והראשון בפלייאוף של הליגה הלאומית ננעל הערב (שני) עם שלושה משחקים נוספים. הפועל כפר סבא הצליחה סוף סוף לנצח עם 0:1 בחוץ מול הפועל נצרת עילית, סקציה נס ציונה עלתה למקום השני עם 0:2 מול הפועל אשקלון. הפועל ניר רמת השרון ניצחה 0:2 את הפועל עכו בפלייאוף התחתון.

חיים איצרין שחקן הפועל כפר סבא חוגג. קובי אליהו
איצרין וכפר סבא סוף סוף ניצחו/קובי אליהו

פלייאוף עליון

סקציה נס ציונה - הפועל אשקלון 0:2

הקבוצה של עופר טסלפפה עם ניצחון שני ברציפות והיא מטפסת אל המקום השני בזכות יחס שערים עדיף על פני זה של הפועל עפולה, שירדה אל המקום השלישי. הפועל אשקלון נתקעה שש נקודות מהמקום השני וקשה לראות אותה ממשיכה להיאבק בכלל על העלייה. דור גליל, שהתחיל את העונה באשדוד, כבש את הראשון עבור המארחת בדקה ה-58 ואחרי שלוש דקות נאור סבג הכפיל וקבע את תוצאת המשחק.

הפועל נצרת עילית - הפועל כפר סבא 1:0

הירוקים הגיעו בתקופה איומה אחרי ארבעה הפסדים ברציפות וכשנראה שמאבק העלייה מתחיל להתרחק מהם. למרות זאת, שער של גל פורת בדקה ה-36 הצליח להשיג להפועל כפר סבא ניצחון חוץ גדול מול המוליכה ולהחזיר אותה בגדול למאבק. הפועל נצרת עילית, מנגד, מתחילה להרגיש פתאום את הלחץ כשהפער שלה מהמקום השלישי עומד על ארבע נקודות בלבד. תומר ששונקר הורחק אצל האורחת בדקה ה-90.

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
אור אוסטוינד, עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
אוסטוינד ורמת השרון עם ניצחון יקר/סוכנות ג'יני

פלייאוף תחתון

הפועל עכו - הפועל ניר רמת השרון 2:0

איזה ניצחון קריטי עבור האורחת. שער של אור אוסטוינד, ששיחק בעבר עם רמת השרון גם בליגת העל, בדקה ה-48 העלה אותה ליתרון, בר ירוחם הוסיף בדקה ה-95 וסידר לה היום ניצחון חשוב מאוד במאבקי ההישרדות. רמת השרון שיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-34 ולעלות עד המקום ה-13 שמבטיח עונה נוספת בליגה הלאומית. הפועל עכו מסתבכת והיא עכשיו שתי נקודות בלבד מעל הקו האדום ואחת מעל המקום שמוליך למבחני הישרדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully