וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכללות: וירג'יניה וטקסס טק עלו לגמר אחרי ערב שנוי במחלוקת

וירג'יניה גברה גברה 62:63 על אובורן במשחק דרמטי, שהוכרע על החלטת שיפוט מפוקפקת בשנייה האחרונה. טקסס טק גברה 51:61 על מישיגן סטייט

קייל גאי, וירג'יניה. רויטרס
ותודה לשופטים. גאי חוגג/רויטרס

וירג'יניה וטקסס טק העפילו הלילה (בין שבת לראשון) לראשונה בתולדותיהן לגמר טורניר המכלוות, אחרי שהשיגו ניצחון בפיינל פור. וירג'יניה, המדורגת 1, גברה 62:63 על אובורן במשחק דרמטי, שהוכרע על החלטת שיפוט שנויה במחלוקת. טקסס טק, לעומת זאת, גברה 51:61 על מישיגן סטייט.

וירג'יניה עשתה את ההיסטוריה הפרטית שלה בזכות שלוש זריקות עונשין שנקלעו 0.6 שניות לסיום, אחרי עבירה שנויה מאוד במחלוקת על קייל גאי. נדמה היה שגאי כבר החטיא את השלשה, הכרוז אף הצהיר שהטייגרס ניצחו, אבל השופטים קבעו שהיה מגע ושלחו את גאי לקו העונשין, כשמאמן אובורן רותח מזעם. זו הייתה טעות שנייה, אחרי שכמה שניות לפני כן השופטים פספסו הקפצה כפולה. וכך, שנה אחרי שהפכה לראשונה אי פעם שמדורגת 1 ומפסידה למדורגת 16, הפעם וירג'יניה (3:34) סיימה את הערב בצד השני של ההיסטוריה.

טעות השיפוט המכרעת

וטעות שיפוט נוספת

בטקסס טק (אוניברסיטה שגולת הכותרת שלה היא בעיקר קבוצת הפוטבול דווקא) היה זה מט מוני שרשם שיא עונתי של 22 נקודות בדיוק בזמן, כולל שלוש שלשות בריצה נפלאה של המנצחת שנמשכה שלוש דקות שבמהלכן היא פתחה פער 13 נקודות. זה היה משחק של הגנות והחטאות, עד שטקסס טק הצליחה לרשום כמה דקות של ריכוז עם 5 מ-5 מהשדה, ו-9:38 דקות לסיום היא פתחה פער 35:48, עליו שמרה עד לסיום.

מט מוני קבר את מישיגן

מאט מוני, טקסס טק. רויטרס
בשיא בדיוק בזמן. מוני/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully