וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקו קובאץ' סגר חשבון עם התקשורת, רויס: "משחק קטסטרופלי"

מאמן באיירן מינכן ניצל את ה-0:5 על דורטמונד כדי לענות למבקריו: "זה מכעיס". נוייר: "לא נתנו להם לנשום". פאבר: "שיעור כואב"

פלייר השחקנים המרוויחים/עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: המשתכרים הגבוהים ביותר העונה בכדורגל העולמי

משחק העונה בבונדסליגה אמש (שבת) הבטיח הרבה ואף קיים - בעיקר אם אתם אוהדי באיירן מינכן. הבווארים דרסו את היריבה הגדולה בורוסיה דורטמונד עם 0:5, עלו על חשבונה לפסגה וכעת הם מוליכים עליה בנקודה, שישה מחזורים לסיום העונה. המפגש הזכיר את ה-0:6 של האלופה מהעונה שעברה, ואם אז הבקיע רוברט לבנדובסקי צמד, הפעם הוא הסתפק בצמד "בלבד" וחצה את רף 200 השערים בגרמניה - הזר הראשון שעושה זאת.

"לא הפסקנו ללחוץ עליהם", סיכם ניקו קובאץ', "רצינו לתקוף כבר מהפתיחה ולהכניע אותם. זו בדיוק היתה תכנית המשחק. כדורגל זה משחק מוזר, לא תמיד אפשר להסביר אותו. היו לנו לא מעט מעידות העונה, אבל זה קורה. הרבה אנשים ביקרו אותנו, ובגלל זה אני שמח על הניצחון הזה - כשאתה מנצח לא עשית שום דבר כמו שצריך, וכשאתה מפסיד עשית הכל לא בסדר. זה מרגיז אותי. שיחקנו משחק נהדר לאורך כל 90 הדקות, זה היה מרשים ואני גאה בקבוצה. מירוץ האליפות עוד לא נגמר, נצטרך לגלות יכולת דומה גם במשחקים הבאים".

מנואל נוייר הוסיף: "שיחקנו היטב בהתקפה, בהגנה, תמכנו אחד בשני והיינו מאוד דומיננטיים. לא נתנו לדורטמונד לנשום".

עוד בנושא:

ספרד: ברצלונה ניצחה 0:2 את אתלטיקו מדריד במשחק העונה
מנצ'סטר סיטי בגמר הגביע האנגלי אחרי שגברה 0:1 על ברייטון
גרמניה: באיירן מינכן מחצה 0:5 את בורוסיה דורטמונד ועלתה לפסגה
איטליה: מואיז קן העניק ליובנטוס 1:2 על מילאן והיא מרחק משחק אחד מהאליפות

בצד המפסיד, הודה לוסיאן פאבר: "זה היה שיעור מאוד, מאוד כואב עבורנו. באיירן היתה עדיפה עלינו בהרבה, היא שיחקה בקצב הרבה יותר גבוה, היתה מהירה יותר, אגרסיבית יותר, מוכשרת יותר, כעת אין ברירה אלא להתרכז במשחק הבא. אם נמשיך לשחק ככה, לא יהיה לנו סיכוי לזכות באליפות.".

הקפטן מרקו רויס הוסיף: "זה היה משחק קטסטרופלי והגיע לנו להפסיד, אין לי הסבר לזה. אסור לנו להופיע למשחק כזה ולשחק ככה, באיירן היא לא קבוצה של ילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully