וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "זה יהיה בלתי אפשרי לזכות בכל התארים"

מנצ'סטר סיטי עלתה לגמר הגביע, אבל המאמן לא מעלה ציפיות בנוגע לסיכויי קבוצתו לזכות בקוואדרפול בסיום העונה: "אף אחד לא עשה זאת, אז למה שאנחנו נעשה?"

פלייר השחקנים המרוויחים/עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: המשתכרים הגבוהים בכדורגל העולמי

מנצ'סטר סיטי שמרה אמש (שבת) על סיכוייה לזכות בקוואדרפול אחרי שניצחה בחצי גמר הגביע האנגלי 1:2 את ברייטון משער בדקה הרביעית של גבריאל ז'סוס ועלתה לגמר. קבוצתו של פפ גווארדיולה נמצאת במהלכו של מאבק עיקש מול ליברפול על תואר האליפות, תשחק מול טוטנהאם ברבע גמר ליגת האלופות וכבר זכתה מוקדם יותר העונה בגביע הליגה. אגב, היא גם זכתה במגן הצדקה.

מאמנה של הסיטיזנס, פפ גווארדיולה, התייחס בסיום המשחק לסיכויי קבוצתו לזכות בקוואדרפול בתום העונה: "זה יהיה כמעט בלתי אפשרי לזכות בכל התארים העונה, זאת האמת. זה נס שאנחנו עדיין נמצאים בעמדה מצוינת בכל המסגרות, לא האמנתי שזה יקרה. אף אחד לא עשה את זה אז למה שאנחנו נעשה?".

הקבוצה האנגלית היחידה שהייתה קרובה לעשות את ההישג הנדיר הייתה מנצ'סטר יונייטד בעונת הטרבל המפורסמת ב- 99\1998 שזכתה באליפות, בגביע וכמובן ניצחה את באיירן מינכן בגמר המפורסם בברצלונה כשכבשה שני שערים בתוספת הזמן.

"האם אתם מאמינים שאנחנו יכולים לשחק שישים משחקים ולתת תצוגות בכל משחק? שום קבוצה לא יכולה לעשות זאת. גם בעונת הטרבל המפורסמת של יונייטד בימי אלכס פרגוסון הם לא שיחקו יפה בכל המשחקים שהם ניצחו. זה לא עובד ככה פשוט", אמר גווארדיולה על ההשוואה של קבוצתו לזאת של יונייטד של אלכס פרגוסון האגדי ומנסה להנמיך מעט את הציפיות הגבוהות לקראת השבועות העמוסים שמצפים לה.

עוד בנושא:

עדיין דוהרת לעונה מושלמת: סיטי עלתה לגמר הגביע
ראשון באנגליה: ארסנל מתארחת באברטון וולבס נגד ווטפורד בחצי גמר הגביע
ערבב את הטיח: גלן מארי, גיבור ליגת החובבים זוכה לעדנה מאוחרת

פפ גווארדיולה מחבק את ג'ון סטונס וראחים סטרלינג שחקני מנצ'סטר סיטי. GettyImages
מנמיך ציפיות? גווארדיולה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully