וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלדד שביט: "אולי זאת לא העונה של בני סכנין, ציפו פה להרבה יותר"

מאמן נועלת הטבלה מתחיל להשלים עם רוע הגזירה אחרי ה-1:1 עם מכבי פתח תקוה. גיא לוזון: "שמח, זה לא היה פשוט"

שחקן בני סכנין חאלד חלאיילה. אדריאן הרבשטיין
מזה יהיה קשה מאוד לחזור. חלאיילה/אדריאן הרבשטיין

בני סכנין עשתה הערב (שבת) צעד נוסף אל עבר הליגה הלאומית, כשסיימה ב-1:1 ביתי עם מכבי פתח תקוה. מוחמד כליבאת כבש ראשון (61), אבל תומאש סיבוק (77) חילק את הנקודות בין השתיים.

"כואב מאוד, היינו שווים פה ניצחון בעיקר האנרגיה", סיכם אלדד שביט. "היתה דחיפה חזקה של הקהל, הבקענו שער, פתח תקוה היו לבטלה עד שער השוויון שלהם. אחר כך הפקרנו, אני מאוד מאוכזב כי זה לא הלך לכיוון של ניצחון, אנחנו לא מצליחים לעשות את זה. אולי זאת לא העונה של סכנין, ציפו פה להרבה יותר. המועדון ציפה להיות במקומות גבוהים יותר, אבל כל עוד יש סיכוי תיאורטי ניתן כל מה שיש".

מנגד, אמר גיא לוזון: "אחרי שהיינו פה בפיגור, חזרנו דרך תרגיל שעבדנו עליו. אני שמח שלא הפסדנו כי סכנין באו למשחק ההזדמנות האחרונה שלהם והם היו מצוינים, זה לא היה פשוט. הראינו המון אופי ונזדקק לעוד כמה נקודות כדי להבטיח הישארות, אהיה רגוע רק כשאף קבוצה לא תוכל לעבור אותנו".

גידי קאניוק הוסיף: "הגענו להרבה מצבים, היינו חייבים לקחת שלוש נקודות ולסיים את הסיפור, אבל מצד שני הם הובילו חזרנו, אז אנחנו לא חזירים. כל נקודה שאנחנו אוספים היא חשובה, כי גם יכולנו להפסיד היום".

מאמן מכבי פתח תקוה גיא לוזון. אדריאן הרבשטיין
עדיין לא רגוע. לוזון/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully