וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שהר: "אני מרגיש שאני משתפר, חשוב שלא נוריד את הרגל מהגז"

החלוץ שכבש צמד ב-1:2 של הפועל באר שבע על בני יהודה: "המטרה - אירופה". בכר: "הייתה אנרגיה טובה", אבוקסיס: "שם המשחק זה הגולים"

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר. קובי אליהו
"החזרה מפיגור מראה על אופי". ברק בכר/קובי אליהו

הפועל באר שבע גברה הערב (שבת) 1:2 בטרנר על בני יהודה והתבססה במקום השני בטבלת ליגת העל. כוכב המשחק היה בן שהר, שעלה לטבלת מלך השערים של ליגת העל עם 14 שערים הודות לצמד שלו. הזהובים, שחגגו השבוע עלייה לגמר גביע המדינה אחרי הניצחון הגדול על מכבי תל אביב בטדי, התרחקו מהמקום באירופה למרות משחק לא רע.

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר אמר בסיום: "זה היה משחק מאוד קשה, במיוחד דקות הסיום. נתנו מאמץ אדיר נגד קבוצה טובה. בעבר אם היינו נקלעים לפיגור כזה לא היינו חוזרים, זה מראה הרבה על אופי, משהו שאנחנו מגבשים בתקופה האחרונה. היכולת הייתה באמת פחות טובה. הייתה אנרגיה טובה, כשיש אנרגיות טובות גם המשחק לפעמים משחק לטובתנו. למה החלפתי את בן שהר? הוא התלונן על כאבים, זה בא ממנו".

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס. קובי אליהו
חושב שהגיע לשחקניו לפחות תיקו. יוסי אבוקסיס/קובי אליהו

כוכב המשחק בן שהר הוסיף: "חגיגת השער? אשתי בחודש תשיעי, מצפים לילד. הקדשתי את הגול לה ולו. אני מרגיש טוב, מרגיש שאני משתפר אבל כמובן שאני רוצה עוד. אני מרוצה מהניצחון הזה, היינו בפיגור וחזרנו. חשוב להמשיך ברצף הניצחונות, המטרה היא כמובן להגיע לאירופה. חשוב שלא נוריד את הרגל מהגז. הכי חשוב מבחינתי זה לעבוד קשה, לנצח ולקוות שהשערים יגיעו". על העימות עם חנן ממן במהלך המשחק לפני בעיטת הפנדל: "זה דברים שקורים, אנחנו חברים טובים ונמשיך להיות חברים טובים".

מאמן בני יהודה, יוסי אבוקסיס: "שם המשחק זה גולים. לא זוכר כמאמן שהגענו לטרנר והגענו לכמות מצב כזאת. זה היה היום פחות טוב שלנו בחלק הקדמי מבחינת סיומת. חבל, הגיע לנו לפחות תיקו. גאה בשחקנים למרות ההפסד. באנו אחרי יום רביעי, פתחנו מצוינים, כבשנו שער והחמצנו מצבים אבל ככה זה בכדורגל, צריך לכבוש. היה חוסר מזל וחוסר ריכוז מול השער. אנשים רצו פה בצורה מטורפת, לא ויתרנו עד הסוף. נישאר עם המחמאות, גם זה משהו. אירופה דרך הליגה? יהיה קשה, מה שיהיה יהיה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה 1:2 את בני יהודה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully