וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירם כיאל לפני חצי גמר הגביע: "להיות כאן זה להגיד - עשיתי משהו גדול"

קשר ברייטון סוגר מעגל בוומבלי ("פה ערכתי את הבכורה בפרמיירליג מול טוטנהאם") ואומר בראיון מיוחד לוואלה! ספורט: "אני באי הבריטי כבר תשע שנים, וזו אחת הפסגות בקריירה שלי. העם האנגלי אוהב את הגביע יותר מאשר את הליגה. הכול אפשרי, גם מול מנצ'סטר סיטי"

פלייר השחקנים המרוויחים/עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: 20 המשתכרים הבכירים בכדורגל העולמי

כמה שעות לפני חצי הגמר הראשון בגביע האנגלי ומאות ישראלים כבר בלונדון. 20 מתוכם הגיעו במיוחד בשביל בירם כיאל. ברייטון, בה הוא משחק כבר ארבע שנים, תפגוש הערב (שבת, 19:30, ספורט 2) את מנצ'סטר סיטי ולמרות שלא נותנים כאן סיכוי גדול לקבוצה של כיאל, הוא מבהיר שאם יש מקום בו מתרחשות הפתעות זה מפעל הגביע האנגלי.

"העם האנגלי אוהב את הגביע יותר מאשר את הליגה", הוא מספר הבוקר בראיון מיוחד לוואלה! ספורט מבית המלון בלונדון בו מתאכסנת ברייטון לפני המשחק. "הקבוצות הגדולות נופלות בדרך במשחקי חוץ במגרשים קטנים. גם לנו בברייטון הייתה דרך קשה. כמעט עפנו על ידי מילוול בסיבוב הקודם".

בירם כיאל שחקן ברייטון. יניב טוכמן, מערכת וואלה!
"אחת הפסגות בקריירה שלי". בירם כיאל לפני חצי הגמר/מערכת וואלה!, יניב טוכמן

הרכב ברייטון יתפרסם כשעתיים לפני המשחק ואז יתברר אם כריס יוטון יכליל אותו בהרכב כפי שעשה בסיבובים הקודמים בגביע או שישאיר אותו על הספסל, ממש כמו לפני שלושה ימים כאן בלונדון במשחק החוץ מול צ'לסי."וומבלי זה היכל הכדורגל ", אומר כיאל. "להשתתף בחצי גמר הגביע האנגלי, להיות בסגל של קבוצה שמגיעה לשלב כזה, זו אחת הפסגות בקריירה שלי. זה להגיד, עשיתי משהו גדול. אני כבר תשע שנים באי הבריטי. באים לשחק כאן כדורגלנים רבים מכל העולם, ממדינות כמו ספרד ואיטליה, שאומרים לי שלשחק באנגליה בפרמיירליג זה השיא מבחינתם".

כיאל מבין שברייטון תפגוש היום את אחת הקבוצות הטובות בעולם ועבורו זה עדיין מרגש למרות שנים באי הבריטי. "ברור שמשחקים כאלה עדיין מרגשים אותי. אנחנו נותנים להם הרבה כבוד, אבל הכול אפשרי. 35 אלף אוהדים יגיעו מברייטון ואנחנו ננסה לעשות את זה. המשחק הראשון שלי בפרמיירליג היה בוומבלי. חזרתי מפציעה קשה כשהפסדנו לטוטנהאם בליגה, אבל היה לי משחק טוב".

בירם כיאל שחקן ברייטון. יניב טוכמן, מערכת וואלה!
בגביע הכול אפשרי. בירם כיאל/מערכת וואלה!, יניב טוכמן

כאמור לצד בריטים רבים יהיו הערב באצטדיון מאות ישראלים. גבריאל מזרחי מנכ"ל ובעלים של חברת TIKTIK שהוציאה לכאן עשרות חבילות: "זו פתיחה של שבוע גדול באנגליה. היום ומחר גביע אנגלי. באמצע השבוע משחקים בלונדון, ליברפול ומנצ'סטר באירופה. חגיגה אמיתית לחובבי הכדורגל שיבואו מישראל. בארץ האליפות הוכרעה, אבל באירופה אנחנו בשלבים המכריעים עם הקבוצות הגדולות ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully