וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: לראשונה, ערן זהבי לא הצליח לכבוש בדרבי של גוואנגז'ו

אחרי 13 שערים בתשעת המשחקים הקודמים מול אברגרנדה, כוכב R&F שבת מהבקעה בהפסד 2:0. גם סבע שיחק 90 דקות. בישול לעומרי אלטמן, ניצחונות לאלמוג כהן ואופיר מרציאנו

פלייר השחקנים המרוויחים/עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: 20 המשתכרים הבכירים בכדורגל העולמי

ערן זהבי כבש 13 שערים בתשעת משחקיו הקודמים מול גוואנגז'ו אברגרנדה, אבל היום (שבת) לראשונה לא הצליח למצוא את הרשת בדרבי העירוני, שהסתיים בהפסד 2:0 של גוואנגז'ו R&F מול קבוצתו של פאביו קנבארו. טליסקה הברזילאי כבש צמד בדקות 13 ו-61 לזכות המוליכה שמחזיקה במאזן מושלם וטרם ספגה בארבעה משחקים, בעוד זהבי החמיץ פעמיים במחצית הראשונה וגם דיא סבע (90 דקות) לא עזר לאורחת להשיג ניצחון בכורה העונה בליגה הסינית. גוואנגז'ו R&F נותרה עם שתי נקודות בלבד אחרי ארבעה מחזורים.

אלמוג כהן שחקן אינגולשטאדט. GettyImages
אינגולשטאדט לא מוותרת על הסיכוי לשרוד. אלמוג כהן/GettyImages

* אלמוג כהן שיחק 90 דקות במדי אינגולשטאדט והיה שותף לניצחון החוץ החשוב 2:4 בדואיסבורג. דריו לסקאנו כבש צמד (31 ו-61 בפנדל) וקטע לאינגולשטאדט רצף של חמישה הפסדים, כשסוני קיטל (89) ותומאס פלדל (95) השלימו. הקבוצה התקדמה למקום הלפני אחרון על חשבון דואיסבורג בזכות השער הרביעי, עם מאזן נקודות זהה (22) ורק שתיים פחות ממאגדבורג שנמצאת במקום ה-16 המוליך למבחנים ותתארח ביום שני אצל המבורג. לסיום העונה נותרו עוד שישה מחזורים.

* עומרי אלטמן נכנס כמחליף בדקה ה-73 ובישל מיד לארגנטינאי עמנואל אינסואה בניצחונה של פנאתינייקוס 0:2 על אריס סלוניקי. פאו נותרה במקום השישי בליגה היוונית, חמש נקודות פחות מהכרטיס למוקדמות הליגה האירופית.

* אופיר מרציאנו והיברניאן השיגו מהפך יוקרתי בדרבי של אדינבורו, ניצחו 1:2 במגרשה של הארטס וחלפו על פני היריבה כדי לתפוס את המקום החמישי בסיום העונה הסדירה בליגה הסקוטית. שתי הקבוצות תהיינה בפלייאוף העליון, אליו הגיעה היבס בזכות צבירת 20 נקודות מ-24 האחרונות.

* תומר חמד נותר על הספסל של ק.פ.ר, שהובסה 4:0 במשחק החוץ מול נוריץ', מוליכת ליגת המשנה האנגלית שנהנתה מעוד צמד של טמו פוקי הפיני. גם פיטוריו של סטיב מקלארן לא עזרו לק.פ.ר, שניצחה רק אחד מ-16 משחקיה האחרונים.

* אלי בבייב פתח בהרכב סומגאיט ואמיר עגייב ישב על הספסל ב-1:2 הביתי על קשלה בליגה האזרית. היה זה ניצחון ליגה ראשון של המארחים מאז 1 בדצמבר והם עלו מעל הקו האדום כשהורידו את היריבה למקום האחרון.

* ניר ביטון לא נכלל בסגל של סלטיק, שסיימה ב-0:0 את משחקה הביתי מול ליבינגסטון לפני תחילת הפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully