וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה - מ.ס. אשדוד: "אסור לנו להפסיד ולהסתבך"

אצל המארחת יודעים שניצחון יבטיח כמעט בוודאות עוד עונה בליגת העל, קורצקי: "נעשה הכול כדי להצליח". ג'רסי וסביר תורגלו בהרכב המארחת, יחזקאל ימשיך ב-11 של אשדוד (א', 19:00, 5+)

מחזור 29הסתיים07/04/2019
הפועל רעננה
  • ידין (36)
2:1
  • (58) דוד
  • (61) דוד
מ.ס. אשדוד
VAR - חצאי גמר גביע המדינה/וידאו: באדיבות ההתאחדות לכדורגל

בווידאו: החלטת ה-VAR בחצי גמר גביע המדינה

הפועל רעננה

בקבוצה יודעים כי ניצחון על מ.ס אשדוד מחר (ראשון, 19:00, ספורט 5 פלוס) יבטיח להם באופן כמעט סופי עונה נוספת בליגת העל. בכל מקרה אמרו היום ברעננה: "גם אם יהיה לנו משחק לא טוב וחוסר מזל, אסור להפסיד. "אם הפער מאשדוד או סכנין יצטמצם ל-3 או 4, אנחנו נסתבך. צריך לשמור מרחק ולהגדיל אותו". מנחם קורצקי יחליט על ה-11 רק לאחר האימון המסכם. עדי נמני וירדן כהן לא יעמדו לרשותו של המאמן כשמאור ג'סי ובן סביר תורגלו במקומם. גם אביחי ידין תורגל בחוליית ההגנה, אבל צפוי לפתוח בקישור. בן והבה ומירקו אורמוש, שנעדרו במחזור הקודם עקב צהובים, יחזרו ל-11.

מנחם קורצקי אמר לקרא המשחק: "בסך הכול אנחנו בכיוון נכון ורוצים להמשיך את המומנטום שלנו. אשדוד תבוא למשחק ביום ראשון כהזדמנות אחרונה לנצח ולהישאר בליגה, אבל אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו ועל המטרות שלנו - שזה אומר בראש ובראשונה להישאר בליגה. נעשה הכול כדי להצליח. אנחנו שואפים כמובן לנצח ואני מקווה שבמשחק הזה נדע איך להוציא את מלוא הנקודות".

אביחי ידין שחקן הפועל רעננה. דני מרון
בהגנה או בקישור? אביחי ידין/דני מרון

מ.ס. אשדוד

אחרי הניצחון על קרית שמונה במחזור הקודם, במ.ס. אשדוד חולמים על ניצחון חוץ מחר מול הפועל רעננה כדי לפתוח מחדש את כל הקרב על הירידה. משה אוחיון ואבי בוחבוט יקיימו את האימון המסכם רק בשעה 20.00 אחרי צאת השבת. ההערכה היא שלא צפויים שינויים בהרכב ביחס לזה שפתח מול קרית שמונה, כשרומן הבראן ושגיב יחזקאל ימשיכו בהתקפה.

טריוויה

* אולי הפעם הרצף המוזר יגיע לסיומו? מ.ס. אשדוד מחכה לניצחון הראשון שלה אי פעם על הפועל רעננה. המאזן ב-19 משחקים עד כה בכל המסגרות: 10 ניצחונות לרעננה ועוד תשע תוצאות תיקו.

* שלושת המפגשים בין הקבוצות העונה לא הוכרעו: 0:0 בגביע הטוטו ופעמיים 1:1 בליגה.

* מ.ס. אשדוד צברה בסך הכול שש נקודות חוץ העונה וספגה 29 שערים - המאזן הכי גרוע בליגת העל.

* אם תנצח, הפועל רעננה תקבע שיא מועדון חדש של ניצחונות ביתיים בליגת העל (כרגע יש לה שישה) וגם שיא נקודות כמארחת (כרגע 23, כמו לפני ארבע שנים).

* הפועל רעננה מגיעה אחרי שלוש תוצאות תיקו. רצף של ארבע כאלה מעולם לא היה לה בליגת העל.

* מנחם קורצקי אוהב לאמן מול אשדוד. הוא פגש אותה 13 פעמים בליגת העל, הפסיד רק פעם אחת וניצח לא פחות משמונה משחקים - יותר מכל יריבה אחרת שלו.

הרכבי הקבוצות

שופט: לירן ליאני
אצטדיון: רמת-גן
קהל: 600

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully