וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - מכבי תל אביב: המארחת תחל בשיחות להארכת החוזה של עמוס, האלופה עם שינויים בהרכב

6.4.2019 / 19:02

נתניה תציע לשוער חוזה משודרג מעט ומקווה שגם אלקסלסי יסכים להישאר. קנדיל, דוידזאדה, אמאדור, עטר ושוינפלד מועמדים לחזור להרכב של איביץ'

מחזור 29הסתיים07/04/2019
מכבי נתניה
  • מלמד (40)
4:1
  • (28) קנדיל
  • (74, פנדל) אצילי
  • (85) שכטר
  • (90, פנדל) אצילי
מכבי תל אביב
צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות לאחר עליית מכבי נתניה לגמר הגביע

מכבי נתניה

מכבי נתניה תפתח בתקופה הקרובה בשיחות להארכת חוזהו של דני עמוס. לנתניה אין אופציה אוטומטית להארכת חוזהו של השוער וההערכה היא שהוא יקבל הצעה משודרגת מעט ביחס לחוזה שהיה לו העונה. כזכור, במהלך העונה נרשם משבר קטן ביחסים בין הקבוצה לעמוס, והוא הוצא מהשער לכמה משחקים. אולם, בחודשים האחרונים שותף עמוס בצורה מלאה למסע ההצלחות של הקבוצה, ששיאו בהעפלה לגמר הגביע. במכבי נתניה רוצים שגם גולן אלקסלסי ישאר ומקווים שהוא לא יעמוד על כך שהישארותו תהיה בכפוף להפיכתו לשוער ראשון.

בקבוצה מאמינים שיהיה להם יותר קל לחזור מחר (ראשון, 20:30, ספורט 1) לליגה במשחק מול מכבי תל אביב אחרי ההעפלה לגמר גביע המדינה באמצע השבוע האחרון. "אני מתכוון להגיד לשחקנים שמעכשיו בכל משחק ליגה, הם ישחקו בשביל להילחם על המקום בהרכב בגמר הגביע מול בני יהודה בחמישה עשר במאי", אמר המאמן סלובודן דראפיץ' לקראת המשחק. דראפיץ' שמיודד מאוד עם מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ', לא מאמין שתהיה נפילת מתח גדולה אצל היריבה אחרי האליפות ואחרי אובדן הגביע. "שחקנים במכבי תל אביב יודעים שאיביץ' נשאר בעונה הבאה. הם ישחקו גם בשביל החוזים שלהם בעונה הבאה".

במכבי נתניה צפויים לערוך שינוי אחד לפחות ביחס להרכב שהעפיל לגמר. במרכז ההגנה עדיין לא ברור מי יהיו הבלמים, כשסתיו פיניש עשוי לפתוח בקישור. בקבוצה מקווים לראות שוב את פאטוס בצ'יראי חוזר להבקיע, אבל לא רוצים להלחיץ את המונטנגרי אחרי שהחמיץ פנדל שכמעט עלה ביוקר מול חדרה. אביב אברהם ייעדר בגלל כרטיסים צהובים.

שוער מכבי נתניה דני עמוס. יוסי ציפקיס
ימשיך גם בעונה הבאה? דני עמוס/יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב

אחרי ההדחה מגביע המדינה, לאלופה מכבי תל אביב לא נותר על מה להיאבק העונה, אולי למעט שמירה על המאזן הנקי מהפסדים ושבירת שיאים נוספים. המאמן ולאדן איביץ' יצטרך להרים את שחקניו השפופים בעקבות ההפסד לבני יהודה ונראה שיערוך כמה שינויים בהרכב כדי לרענן מנטלית את השורות אחרי ההדחה הכואבת.

מאור קנדיל ואופיר דוידזאדה עשויים לפתוח כמגנים וגם ז'איר אמאדור מועמד לחזור להרכב. בקישור אין יותר מדי אופציות לשינוי כיוון שדור מיכה, אייל גולסה, רוסלן ברסקי ואורוש ניקוליץ' פצועים. גם צ'יקו אופואדו ימשיך להיעדר בשל פגיעה בקרסול, אלירן עטר וארון שוינפלד צפויים לפתוח.

אופיר דוידזאדה מכבי תל אביב (צילום: יוסי ציפקיס). יוסי ציפקיס
עשוי לפתוח. אופיר דוידזאדה/יוסי ציפקיס

טריוויה

* 137 מפגשים היו בין הקבוצות בליגה הבכירה: מכבי תל אביב מובילה 35:67 בניצחונות ועוד 35 לא הוכרעו.

* כל 23 משחקי הליגה האחרונים בין הקבוצות הניבו שערים. ה-0:0 האחרון היה באפריל 2008.

* מכבי נתניה ניצחה רק פעם אחת ב-17 המפגשים האחרונים בין הקבוצות בכל המסגרות (1:4 בפלייאוף העליון בעונה שעברה) לעומת 13 הפסדים.

* מכבי תל אביב הבטיחה את האליפות בשבוע שעבר עם 27 נקודות הפרש מהמקום השני - מרחק ארבע נקודות מהשיא האירופי בו מחזיקה פריס סן ז'רמן.

* אמנם בגביע היא נוצחה, אבל האלופה הטרייה רוצה לסיים עונה ללא הפסד ליגה, כמו מכבי חיפה ב-1993/94. הרצף שלה עומד כבר על 34 משחקים, מאז ההפסד לבית"ר ירושלים בפלייאוף העליון לפני כשנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully