וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בילי דונובן: "אני המום מזה שלא מדברים יותר על ראסל ווסטברוק"

מאמן OKC שיבח את כוכבו שהבטיח עונה שלישית רצופה עם ממוצע של טריפל דאבל, פול ג'ורג': "לא חושב שמישהו ישתווה אליו בעתיד"

עריכה: מתן חדד

הפלייאוף ב-NBA הולך ומתקרב והלילה נערך מחזור עמוס במיוחד של 13 משחקים. סטף קרי הפך לקלעי השלישי בהיסטוריה של גולדן סטייט כשתפר 40 בניצחון על קליבלנד. ראסל ווסטברוק לא הצליח הפעם לרשום טריפל דאבל, אבל כן הבטיח עונה שלישית ברציפות (!) עם ממוצע של טריפל דאבל כשהוביל את קבוצתו לניצחון על דטרויט שהסתבכה במזרח.

"אני מרגיש מבורך, אני עושה מה שאני עושה כל ערב, בלי קשר למה שאנשים אומרים, או איך שהם מכנים את זה", אמר ווסטברוק לאחר המשחק, "אני פשוט מודה לחברים בחדר ההלבשה, החברים שלי לקבוצה בשתי העונות האחרונות, הם גורמים לעבודה שלי להיות קלה יותר. אני פשוט מנסה לעשות מה שאני יכול כדי להשפיע על המשחק בכל האספקטים. אני אומר את זה כל שנה, ואני עומד על זה".

ראסל ווסטברוק אוקלהומה סיטי. AP
לא מוערך מספיק? ראסל ווסטברוק/AP

בילי דונובן המאמן של ווסטברוק הפליג בשבחים כשאמר: "אנשים לא מבינים איזה הישג זה לעשות את זה שלוש שנים ברציפות. אני בהלם מזה שאנשים לא מדברים על זה יותר. זה משהו היסטורי. כשתסתכלו על זה בעוד כמה שנים, אני חושב שתעריכו את זה יותר מאשר עושים את זה כרגע".

פול ג'ורג' הוסיף: הוא ייכנס להיכל התהילה כאחד הגדולים ביותר אי פעם. אני מאמין שאף אחד לא ישתווה אליו או ישבור את השיא הזה בעתיד. אתה צריך להיות חריג במובן מסויים כדי לרשום מספרים כאלו על בסיס יומים. הוא משהו מיוחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully