וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוזן יתייצב לפתיחת אימוני הקרדינלס, הארכת חוזה לדמרקוס לורנס

למרות השמועות על טרייד לפני הדראפט, הקוורטרבק הצעיר יחבור לקבוצתו ביום שני. כוכב ההגנה של הקאובויס יהפוך לפאס ראשר המרוויח בליגה (105 מיליון לחמש שנים, 65 מובטחים). אחרי 20 שנה: מדים חדשים לג'טס

דמרקוס לורנס דאלאס קאובויס מול איליי מאנינג ניו יורק ג'איינטס. AP
לורנס קיבל את הכסף שלו/AP

ההכנות לדראפט ה-NFL בשיאן ועוד קודם לכן, מתחילות הקבוצות השונות בימים אלה בתכניות קדם העונה שלהן. מי שאמור להתייצב לתכנית של קבוצתו, החל מיום שני, הוא הקוורטרבק ג'וש רוזן, שלמרות שנבחר על ידי אריזונה במקום העשירי בדראפט הקודם, שומע את שמו עולה ללא הרף בשיחות טרייד, כאשר הקרדינלס, שמחזיקים בבחירה הראשונה בדראפט הקרוב, שוקלים לקחת את זוכה ההייזמן הטרי קיילר מארי ממכללת אוקלהומה.

הדראפט ייצא לדרך ב-25 באפריל ובתקופה האחרונה היו שמועות לפיהן רוזן לא יתייצב, אך למרות התעניינות מצד מספר קבוצות, לפחות כרגע הוא נשאר עם אריזונה.

* דאלאס קאובויס והאנד ההגנתי המצוין דמרקוס לורנס הגיעו לסיכום על הארכת חוזה לחמש שנים תמורת 105 מיליון דולר, 65 מיליון מתוכם מובטחים. הקאובויס הציבו את תג הפרנצ'ייז על לורנס לפני פתיחת שוק השחקנים החופשיים לפני קצת פחות מחודש, מה שכבר הבטיח לו 20.5 מיליון דולר, אך מלכתחילה המטרה של שני הצדדים הייתה להגיע לסיכום על הארכת החוזה, שתהפוך את לורנס לפאס ראשר המרוויח ביותר ב-NFL.

* לראשונה מזה 20 שנים, ניו יורק ג'טס תתייצב לעונה הקרובה עם מדים חדשים. השינוי האחרון שהסילונים עשו היה אי שם בעונת 1998 ואת המדים החדשים, בצבע "גות'האם ירוק", עיצבה חברת נייקי והם הוצגו על ידי הקוורטרבק סם דרנולד וכמה כוכבים אחרים במסיבת עיתונאים חגיגת.

  • עוד באותו נושא:
  • NFL

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully