וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול בעננים, יורגן קלופ: "רוצים שנשחק כמו סיטי, אנחנו לא מסוגלים"

המייטי רדז חזרו לפסגה בדרך שלהם, הגרמני הוסיף: "אני גאה, זה מדהים". ואן דייק: "עם האיכויות שלנו, תמיד נהיה מסוכנים"

פלייר השחקנים המרוויחים/עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: המשכורות הגבוהות ביותר בכדורגל העולמי השנה

היה וחלומה הגדול של ליברפול יתגשם בסיום העונה הזאת עם אליפות, בהחלט ייתכן שהמרסיסיידרס ייזכרו ברצף של שלושה משחקים שאולי יתבררו כמכריעים. אמש (שישי) היה האחרון שבהם, עם 1:3 קשה על סאות'המפטון, שכבר הוליכה 0:1 והלחיצה מאוד את יורגן קלופ ושחקניו. בסופו של דבר, לאחר השוויון של נאבי קייטה במחצית הראשונה, דאגו מוחמד סלאח (80) וג'ורדן הנדרסון (86) להשלים מהפך. במחזור שלפני כן ניצחה ליברפול בדקה ה-90 את טוטנהאם, ובמחזור שלפני כן נזקקה לשער בדקה ה-81 כדי להכניע את פולהאם.

ובכלל, המוליכה השיגה העונה 16 נקודות במשחקים בהם מצאה עצמה בפיגור - יותר מכל קבוצה אחרת בליגה. מזל של אלופה, אופי של אלופה, ואולי סתם צירוף מקרים שבסופו של דבר לא יספיק לתואר? ימים יגידו. מה שבטוח זה שהמרסיסיידרס שוב בפסגה וכעת הלחץ עובר בחזרה למנצ'סטר סיטי, שתשוב לליגה רק בעוד שמונה ימים, אחרי חצי גמר הגביע האנגלי ורבע גמר ליגת האלופות.

"זה היה נהדר", התמוגג יורגן קלופ, "אמרתי לשחקנים שיש לנו אופי טוב. היינו מאורגנים, לחצנו גבוה, היינו רגועים אחרי השער שלהם. במחצית השנייה המשחק נרגע ואז סלאח כבש שער מופלא. אני שמח מאוד מההופעה הזאת, ידעתי שיהיה קשה לנצח כאן ועשינו זאת. לא היינו בשיאנו, אבל העניין הוא להילחם. אנשים רוצים שנשחק כמו מנצ'סטר סיטי, אנחנו לא מסוגלים לעשות את זה, אנחנו משחקים את הכדורגל שלנו. יש לנו 82 נקודות, זה ענק בליגה המטורפת הזאת. אני באמת גאה. זה מדהים".

סלאח, שכבש את שערו ה-50 בפרמיירליג, שמח גם כן: "זה מיוחד עבורי, אבל הכי חשוב שעזרתי לקבוצה".

וירג'יל ואן דייק הוסיף: "הראינו אופי ולקחנו שלוש נקודות. אנחנו מנסים לשבור קבוצות, הן משחקות נגדנו במערך של 5-4-1 ואנחנו צריכים להיות סבלניים, ההזדמנויות שלנו יגיעו. עם האיכויות שלנו, תמיד נהיה מסוכנים".

הקפטן ג'ורדן הנדרסון סיכם: "זה היה גדול מאוד, כל משחק עכשיו הוא גורלי, צריך לנצח כל משחק. המחצית השנייה היתה נהדרת וזו תוצאה גדולה עבורנו".

עוד באותו נושא

אנגליה: ליברפול חזרה מפיגור ל-1:3 מול סאות'המפטון

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully