וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר על ג'ון אוגו: "אסור לשכוח מה הוא עשה עבור המועדון"

4.4.2019 / 17:56

מאמן באר שבע דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק נגד בני יהודה בשבת: "הם קבוצה מצוינת עם מאמן נהדר, יהיה משחק קשה". על פרשת ג'ון אוגו: "יקבל את הכבוד המגיע לו"

VAR - חצאי גמר גביע המדינה/וידאו: באדיבות ההתאחדות לכדורגל

הפועל באר שבע קיימה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת משחקה בשבת הקרובה במסגרת המחזור ה-29 בליגת העל (השלישי בפלייאוף העליון) נגד בני יהודה. ברק בכר וחנן ממן השתתפו כנציגי הקבוצה.

על יריבתו במשחק הקרוב אמר בכר: "צריך לפרגן להם על ההעפלה לגמר אתמול. יש להם מאמן מצוין ויהיה משחק קשה. לא בונים על האופוריה שלהם. תמיד המשחקים מולם הם מאוד קשים ובמיוחד שלא ניצחנו אותם השנה. המשחק הקודם נגדם היה אחד המשחקים היותר טובים שלנו. הם קבוצה מאוד מסוכנת".

שחקן הפועל באר שבע ג'ון אוגו. קובי אליהו
"יקבל את הכבוד שמגיע לו". אוגו/קובי אליהו

על הפתיחה הטובה של קבוצתו בפלייאוף העליון: "חשוב שהתחלנו טוב את הפלייאוף ולשחקנים בקבוצה אצלי יש את הניסיון במעמדים האלה. ניצחון ביום שבת ייתן לנו עוד אנרגיות. בן ביטון לא ישחק כנראה בשבת הוא לא כשיר, חן עזרא עדיין בבדיקות כי השבר לא התאחה ולא מתאמן עם הקבוצה".

על החזרה של מיכאל אוחנה ונייג'ל האסלביינק: " לגבי מיכאל אוחנה כולם יודעים מה היכולות שלו אבל צריך לדעת לשלב אותו בהדרגה. אותו דבר לגבי האסלביינק שנמצא במגמה חיובית". על פרשת ג'ון אוגו הוסיף: "אסור לשכוח מה הוא עשה עבור המועדון הזה, הוא עדיין חלק מהקבוצה. הוא יקבל את כל הכבוד שמגיע לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully