וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעלה להם בעלייה? שני משחקי רדיוס וקנס להפועל קטמון

קבוצת האוהדים הירושלמית נענשה בחומרה בעקבות התנהגות אוהדיה בסיום ה-2:2 מול נצרת עילית והשלכת החפצים למגרש. תארח את נס ציונה וכפר סבא באצטדיון חלופי. ירדן אבוחצירה ומיקו ממן הורחקו משני משחקים

VAR - חצאי גמר גביע המדינה/וידאו: באדיבות ההתאחדות לכדורגל

הפועל קטמון נענשה היום (חמישי) בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל בשני משחקי רדיוס בפועל, קנס של 5,000 שקל וכן הפחתת שלוש נקודות על תנאי לשנה. הסיבה: התפרעות האוהדים במשחק שבו הורחקו שניים משחקניה ב-2:2 מול נצרת עילית במחזור הקודם.

בנימוק ההחלטה שלו כתב הדיין ישראל שמעוני כי הוא החליט להרחיק את ירדן אבוחצירה משני משחקים וכן את מיכאל ממן על כך שניגש לשופט איתן שמואלביץ' לאחר המשחק ולתקוף אותו מילולית. העונש שספגה הקבוצה הושת עליה בעקבות השלכת חפצים של אוהדי הקבוצה לעבר השופטים, כולל כוס קפה שפגעה בקוון ותכולתה נשפכה על ראשו ובגדיו.

משמעות העונש הזה: הפועל קטמון תארח מחר באצטדיון טדי את בית"ר תל אביב רמלה, אך תצטרך לנדוד מחוץ לטדי בשני משחקי הבית הבאים שלה מול הפועל כפר סבא ונס ציונה, שתי יריבותיה לעליה. עם פתיחת הפלייאוף העליון קטמון מקדימה רק בנקודה את נס ציונה ועפולה שאורבות לה וכל מעידה שלה עלולה לעלות לה במקום השני שמוליך לליגת העל.

אוהדי הפועל קטמון. קובי אליהו
ההתנהגות שלהם עלתה לקבוצה ביוקר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully