וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "מי שמתאים ל-DNA של מכבי חיפה ישחק בהרכב"

4.4.2019 / 15:15

מאמן מכבי חיפה דיבר במסיבת העיתונאים על ריבוי שיתוף הצעירים במשחק מול מכבי תל אביב: "לא משנה אם השחקן בן 18 או 34". על הפועל חדרה: "עושה עונה נהדרת, אין משחקים קלים בפלייאוף"

מכבי חיפה ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק שייערך בשבת הקרובה באצטדיון העירוני בחיפה (20:30, ספורט 4) מול הפועל חדרה. הירוקים פתחו את משחקי הפלייאוף עם שני הפסדים לבני יהודה ולמכבי תל אביב שהורידו אותם למקום הרביעי. חדרה מגיעה אחרי ההפסד המאכזב למכבי נתניה בחצי גמר גביע המדינה 1:0 ורוצה לסיים את העונה בטעם טוב. מי שהשתתף במסיבת העיתונאים מטעם מכבי חיפה היה מאמנה מרקו בלבול.

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
דרוך לקראת המשחק נגד חדרה בשבת./יוסי ציפקיס

על היריבה של קבוצתו במחזור הקרוב, אמר מרקו בלבול: " מבחינתם הם עושים עונה נהדרת. היא קבוצה שיודעת לשחק כדורגל ויש לה חלק קדמי טוב, אין משחקים קלים בפלייאוף". מרקו בלבול דיבר על האכזבה מהפתיחה המאכזבת של קבוצתו בפלייאוף העליון: "כמובן שמאכזב להפסיד ידענו שלא ננצח בלי סוף וידענו את זה, לא חגגתי אחרי גם אחרי הניצחונות. צריך לדעת להתנהל רגשית. מי שלא יודע להתנהג נכון כדורגל לא בשבילו".

על משחק ההפסד למכבי תל אביב שהעניק לה את תואר האליפות: "נגד מכבי תל אביב באנו לנצח את המשחק והיינו מוכנים טקטית. שתי הקבוצות לא הגיעו למצבים. במחצית השנייה שלטנו אבסולוטית אבל לצערנו ספגנו ממצב נייח".

על השאלה האם ריבוי הצעירים בהרכב הקבוצה היה חיסרון: "אני לא מאמין בגיל ולא משנה עם השחקן בן 34 או 18, מי שמתאים ל-DNA של מכבי חיפה ישחק בהרכב. אני הולך לבנות תלכיד לשנים הבאות. לא פשוט לשחק נגד מכבי תל אביב בחוץ במשחק על התואר האליפות במגרשה הביתי אבל השחקנים שלי נלחמו, שיחקו טוב ולא פחדו למרות שפיגרו 0:1. אני לוקח את הדברים החיוביים מהמשחק. לא בגלל הפסד כזה או אחר נעשה סיפורים, מילת המפתח היא סבלנות".


עוד בנושא:

"הגיע הזמן לז**ן את מכבי"
פרנקפורט הודיעה: "טאלב טואטחה סיים את העונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully