וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: דריל מונרו על סף חתימה

4.4.2019 / 17:55

הכתומים פנו לסנטר (33, 2.00) שהוביל אותם לאליפות ב-2016 וזכה בתואר ה-MVP של ליגת העל. מונרו סיים לאחרונה חוזה בליגה הקוריאנית. אם יחתום, הוא יחליף את דשון סטיבנס

ONE

מכבי ראשון לציון פנתה לסנטר דרל מונרו ששיחק במדיה בעונת האליפות ההיסטורית לפני שלוש שנים. מונרו, שנמצא על סף חתימה בקבוצה, סיים לאחרונה את חוזהו בקבוצת גויאנג מהליגה הקוריאנית ושוחח אמש (רביעי) עם יו"ר המועדון יצחק פרי, כשלאחר השיחה הוגשה לשחקן הצעה רשמית. הכתומים מחכים לתשובתו של הסנטר, כשאם יחליט לקחת אותה, יחליף בשורות הקבוצה את דשון סטיבנס שהוצע כבר להפועל תל אביב.

מונרו (33, 2.00) הגיע לראשון לציון בקיץ 2015 אחרי קריירה שכללה גם עונה טובה בליגה הספרדית והיה אחד מאבני היסוד של הריצה של הכתומים לאליפות כשהוא נבחר בסוף העונה ל-MVP של הליגה. הוא רשם 17.3 נקודות, 8.9 ריבאונדים ו-3.7 אסיסטים למשחק בליגה, ובשלבי ההכרעה עלה ל-19.3 נקודות, 8.9 ריבאונדים ו-3.6 אסיסטים. לאחר אותה עונה עבר לליגה הטורקית, ושיחק במשך שנה וחצי גם בליגה השנייה בטורקיה. העונה שיחק בגויאנג הקוריאנית. בין לבין החזיק בהצעה ממכבי תל אביב, אך הדברים לא התבשלו לכדי חתימה על חוזה.

ראשון לציון מנסה לבלום את הנפילה שלה בתקופה האחרונה. הכתומים היו ברצף מצוין בחודשים דצמבר וינואר אחרי הגעתו של גיא גודס במקומו של צביקה שרף, אך אחרי ההפסד בגמר הגביע להפועל ירושלים הפסידו חמישה משישה משחקים והתדרדרו למקום השמיני בטבלה. השבוע גברה הקבוצה על גלבוע/גליל בבית ומקווה לחזור למומנטום חיובי.

שחקן מכבי ראשון לציון דריל מונרו. ברני ארדוב
זכרונות יפים. מונרו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully