וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי גאה ביהלום, טוטנהאם מתגאה ב"אצטדיון הטוב בעולם"

פיל פודן פתח לראשונה בליגה וזכה לשבחים מדה בראונה וגווארדיולה. יונג מין סון נפעם: "האצטדיון החדש בלתי ייאמן, היה כל כך רועש"

פלייר השחקנים המרוויחים/עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: 20 המשתכרים הבכירים בכדורגל העולמי

מנצ'סטר סיטי חזרה אמש (רביעי) לפסגת הפרמיירליג, לאחר שניצחה 0:2 את קרדיף סיטי משערים של קווין דה בראונה (6) ולירוי סאנה. לסיטיזנס היה זה ניצחון ליגה שמיני ברציפות והם כעת עם יתרון של נקודה על פני ליברפול, כשלסיום העונה נותרו עוד שישה משחקים בלבד. הלוח של המוליכה כולל משחק ביתי מול טוטנהאם (פרט לשני המפגשים ברבע גמר ליגת האלופות) וגם דרבי באולד טראפורד, בעוד ליברפול צריכה לארח את צ'לסי ופרט לכך פוגשת קבוצות תחתית בלבד.

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים. רויטרס
תלויים בעצמם, למרות לוח קשה יותר. שחקני מנצ'סטר סיטי/רויטרס

פיל פודן הפך לשחקן הצעיר ביותר שפותח במדי מנצ'סטר סיטי בפרמיירליג, כשעקף את חוסה פוסו ואת דניאל סטארידג' וקבע שיא בגיל 18 ו-310 ימים. בסיום אמר הקשר: "זה חלום שמתגשם לפתוח בהרכב בפרמיירליג. אני חושב שהיינו זקוקים למעט מהמזל של קווין כדי לכבוש. אני חושב שהיה לי משחק טוב. טעות קטנה לקראת הסיום, אבל אני אלמד מזה".

קווין דה בראונה דיבר על פודן ואמר: "פיל מתקדם מאוד. הוא כישרוני מאוד. אני יודע שיש עליו לחץ, הקבוצה שלנו ברמה גבוהה מאוד ואתה צריך להוכיח את עצמך כדי להיות חלק ממנה וזה מה שהוא עושה". עוד הוסיף הבלגי: "אני חושב ששלטנו במשחק ושיחקנו טוב מאוד. לא התכוונתי לכבוש את השער למען האמת, אבל בסופו של דבר גם זה נחשב. התכוונתי לבעוט את זה חזק לאזור שלפני השוער, אבל בסוף זה נכנס".

המאמן פפ גווארדיולה הדגיש: "שיחקנו טוב מאוד. התחלנו ממש טוב. היה שער יוצא מן הכלל של קווין דה בראונה ולרוע המזל היו לנו הרבה החמצות לאחר מכן, אנחנו צריכים לכבוש יותר שערים. פיל פודן היה מצוין, הוא עשה הכול והגיע לעמדות הנכונות עם קצב נכון. תמיד יש לו הזדמנויות והוא מבין איך לכבוש. הוא מוכן ואנחנו יודעים שהוא מסוגל לשחק בכל עמדה בכל משחק. הוא מתחרה עם דויד סילבה, דה בראונה, גונדואן, ברנרנדו סילבה ומתאמן מצוין". גווארדיולה נשאל האם סרחיו אגוארו יהיה כשיר לחצי גמר הגביע מול ברייטון ואמר: "נראה".

פיל פודן שחקן מנצ'סטר סיטי לפני ארון גונארסון שחקן קרדיף סיטי. רויטרס
חלום שמתגשים. פיל פודן במשחק הבכורה בהרכב בליגה/רויטרס

טוטנהאם חנכה בשעה טובה את אצטדיונה החדש ועשתה את זה עם 0:2 על קריסטל פאלאס. יונג מין סון, שהתכבד בשער הבכורה באצטדיון, אמר: "זה פשוט מדהים. איזה אצטדיון, בלתי ייאמן, היה כל כך רועש. לכבוש את השער הראשון באצטדיון הזה... אני רק רוצה להודות לחבריי לקבוצה ולאוהדים. ווייט הארט ליין זו ההיסטוריה שלנו, אבל האצטדיון החדש הוא בלתי ייאמן. לשחק בו זו הרגשה מדהימה. זה קצת שונה מוומבלי, וומבלי לא היה בית בשבילנו".

המאמן מאוריסיו פוצ'טינו הוסיף: "זה רגע מיוחד ולילה מיוחד. אני מרגיש ומאמין שזה האצטדיון הטוב ביותר בעולם. ידענו שהמשחק יהיה קשה וקשוח. לא ידענו איך השחקנים יגיבו להתרגשות הגדולה, אבל כמו ששיחקנו במחצית הראשונה ידענו שהשער יגיע. אני מרוצה מאוד בשביל היו"ר דניאל לוי בגלל הפרויקט הפנטסטי שלו ואני רוצה להקדיש לו את הניצחון.

"הרגשות היו מדהימים ממש מההתחלה. היה לנו כל כך חשוב לנצח. היום נגענו בתהילה. אנחנו צריכים לגעת בתהילה כדי לזכות בתארים. עכשיו זו תחילת פרק חדש. אנחנו סוגרים פרק ופותחים אחד חדש ואני שמח שפתחנו אותו עם ניצחון".

פלייר אצטדיון טוטנהאם חדש. רויטרס
הבית החדש של טוטנהאם/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully