וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "אנחנו מאוכזבים מאוד, הפסדנו את המשחק בצד ההתקפי"

מאמן הפועל ירושלים דיבר אחרי ה-81:64 מול טנריפה וההדחה מאירופה: "הם הצליחו לעצור את השטף שלנו". פלדין: "פישלנו"

עודד קטש מאמן הפועל ירושלים. אתר פיב"א, אתר רשמי
מאוכזב מאוד. קטש/אתר רשמי, אתר פיב"א

הפועל ירושלים נפרדה הערב (רביעי) מאירופה לעונת 2018/19. הקבוצה של עודד קטש הובסה 81:64 על ידי טנריפה בגומלין רבע גמר ליגת האלופות של פיב"א והודחה כיוון שניצחה 73:75 בארנה בירושלים ובשכלול שני המשחקים היתרון הוא של הספרדים עם 15+. הספרדים העפילו לפיינל פור, שייערך בחודש הבא באולמה של אנטוורפן הבלגית.

מאמן ירושלים עודד קטש המאוכזב אמר בסיום: "אני חושב שאנחנו מאוכזבים מאוד כי רצינו את זה מאוד. בשני המשחקים הם הצליחו לעצור את השטף שלנו ואת הדברים שאנחנו עושים טוב לאורך כל השנה. ניסינו לעשות התאמות לקראת המשחק השני, היה לנו ברור שאנחנו משחקים נגד קבוצה טובה, מאומנת מאוד עם יכולות גבוהות, משחקת בשיטה מיוחדת ואני חושב שהפסדנו את המשחק בצד ההתקפי כי נתנו למשחק הלחץ שלהם להשפיע עלינו. אנחנו קבוצת מסירה טובה ושטף טוב ולא הגענו לקצב שלנו. היום סבלנו מכמה שחקנים שלא נכנסו טוב למשחק".

קטש התייחס גם לשאלה האם היריבה הפתיעה אותו וענה: "טנריפה כל כך שיטתית שהיא לא הפתיעה אותנו במה שעשתה. היא הצליחה להפריע לנו בריבאונד ההתקפה. הם עושים את הדברים שלהם. במחצית הראשונה נתנו להם לרוץ, קיבלנו 20 נקודות זולות ממתפרצות וריבאונד התקפה. זה יותר מדי, בטח ובטח כשאתה לא מגיע לסקור גבוה. לקראת הסיום ניסינו לשנות והייתה לנו ריצה, אבל אז הם חזרו להרכב הגדול שלהם עם השחקנים הדומיננטים. זה לא היה יום טוב שלנו. כשזה מוכרע בבית-חוץ ככה, זה מה שקורה".

לסיכום העונה הירושלמית באירופה, אמר המאמן: "אני גאה בשחקנים, עשינו עונה אירופית מרגשת עם הרבה ניצחונות חוץ. יכולים לראות היום שבליגה הזו יש קבוצות טובות ואיכותיות. טנריפה מבינים שעל אליפות ספרד הם לא יילכו וזה התואר היחיד שהם יכולים לזכות בו העונה. השחקנים שלי נלחמו ואני יכול רק להיות גאה בהם על העונה הזו".

ג'יימס פלדין, שבלט עם 20 נקודות בירושלים, אמר: "היה לנו סיכוי לעלות לפיינל פור ולארח אותנו, ופישלנו. לא הצלחנו לקלוע, והמחצית הראשונה הייתה החלשה ביותר שלנו העונה. ידענו שהם קולעים טוב לשלוש בבית. הרבה דברים השתבשו". דשון באטלר: "הספרדים הצליחו בכל מה שהם היו אמורים לעשות. הם שיחקו קשוח, קלעו טוב וניצלו את ההזדמנויות שלהם. הניצחון הגיע להם".

מאמן טנריפה, צ'וס וידורטה, יצא מגדרו כדי להחמיא ליריבה. "אני גאה בהישג הזה כי ניצחנו קבוצה טובה, עם מאמן מצוין וארגון נהדר", אמר הבאסקי. "יש להם עונה נהדרת, הם זכו בגביע הישראלי והם משחקים כדורסל יפה מאוד. אני מאחל להם את הטוב ביותר בליגה המקומית. עודד קטש הוא ג'נטלמן גדול. מיד בסיום המשחק הוא בירך אותי ונתן לי הרגשה טובה, ועבורי זה כבוד לאמן נגדו".

טנריפה, שהייתה הקבוצה הראשונה לזכות בליגת האלופות, לפני שנתיים, תשחק בפיינל פור עם אנטוורפן, וירטוס בולוניה ובאמברג, שהדהימה את א.א.ק אתונה בזכות סל קלאץ' של טייריס רייס.

עוד בנושא:

הפועל ירושלים הובסה 81:64 על ידי טנריפה והודחה מליגת האלופות של פיב"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully