וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: מונס דאבור כבש צמד וזלצבורג טיילה לגמר הגביע האוסטרי

אחרי הרביעייה בתחילת השבוע, החלוץ הישראלי הלוהט חגג ב-0:6 על גראצר בחצי הגמר וגם הוסיף בישול לפני שהוחלף בהפסקה. עומד על 32 שערים ב-40 משחקים העונה

עריכה: תומר לוי

בווידאו: האקסים של מכבי תל אביב מברכים על האליפות

מונס דאבור לא עוצר לרגע. חלוץ נבחרת ישראל, שכבש רביעייה ראשונה בקריירה לרשת אוסטריה וינה ב-1:5 בליגה ביום ראשון, פתח גם הערב (רביעי) בסערה את משחק הגביע מול גראצר מהליגה השלישית והבקיע צמד לפני שהוחלף בהפסקה בניצחון 0:6. החלוץ הסיט פנימה את הבעיטה של זלטקו יונוזוביץ' בדקה השישית והוסיף נגיחה בדקה ה-26 אחרי הרמה של המגן שטפן ליינר, כך שכרגע יש לו ארבעה שערי גביע. סך הכול, דאבור עומד העונה על 32 שערים ב-40 משחקים בכל המסגרות. האנס וולף כבש בתווך (13) וטאקומי מינאמינו הוסיף (45) לאחר בישול של דאבור שכאמור סיים את חלקו בתום המחצית הראשונה. וולף השלים גם הוא צמד (66) ופאטסון דאקה המחליף חתם בתוספת הזמן. בגמר תפגוש זלצבורג את המנצחת בין לאסק לינץ לראפיד וינה.

מונס דאבור שחקן זלצבורג. AP
מספרים מדהימים. מונס דאבור/AP

* שובל גוזלן הוחלף במחצית בחצי גמר הגביע הראשון של פראלימני, שהפסידה 1:0 בחוץ לאלופה אפואל ניקוסיה. בוריס קליימן לא עבר מבחן כשירות לאחר שנפצע בשבת ולכן לא נכלל בסגל, כשמחליפו קונסטנטינוס פטרו עצר פנדל בדקה ה-79 ונכנע לנגיחה של יורגוס מרקיס בדקה ה-85. פראלימני תארח את הגומלין בעוד שבועיים.

* עילי אלמקייס הצעיר השלים 90 דקות בהרכב הופנהיים עד גיל 19, שהעפילה לחצי גמר ליגת האלופות לנוער עם 2:4 ביתי על ריאל מדריד. בשלב הבא תפגוש הקבוצה הגרמנית את פורטו.

* ניר ביטון לא נכלל בסגל של סלטיק, שניצחה 0:2 בחוץ את סט. מירן ושמרה על פער 13 הנקודות בפסגת הליגה הסקוטית. אופיר מרציאנו שמר על שער נקי ב-0:0 של היברניאן המדורגת שישית מול קילמרנוק.

* מנור סולומון ישב על הספסל ולא שותף בניצחונה של שחטאר דונייצק 0:1 בחוץ על אולכסנדריה. שחטאר מובילה בפער ניכר את הליגה האוקראינית ונמצאת בדרכה לאליפות נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully