וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל אילת הביסה את הפועל חולון 72:87

4.4.2019 / 21:09

הקבוצה המפתיעה של שרון דרוקר ניצחה לראשונה את המוליכה אחרי שלושה הפסדים והתקרבה לצמרת הגבוהה. זלמנסון (14), טוקוטו ובריאנט (16) הצטיינו. חולון ירדה אל הקרקע אחרי הניצחון על מכבי תל אביב

באדיבות ONE

המחזור ה-27 בליגת העל יצא לדרך היום (חמישי) עם משחק מסקרן שבו הפועל אילת הביסה במפתיע את הפועל חולון 72:87. הקבוצה של דן שמיר הגיעה למשחק הזה ממרומי הטבלה, אחרי ניצחון ענק על מכבי תל אביב ואחרי שלושה ניצחונות העונה על אילת. אולם, הפעם הקבוצה של שרון דרוקר הגיעה מפוקסת והכריעה את המשחק הזה עם ריצת 0:18 ברבע השני שהעניקה לה יתרון שנע סביב ה-20 הפרש לאורך כל המחצית השנייה.


הקבוצה המפתיעה של שרון דרוקר ניצחה לראשונה את המוליכה אחרי שלושה הפסדים והתקרבה לצמרת הגבוהה. זלמנסון (14), טוקוטו ובריאנט (16) הצטיינו. חולון ירדה אל הקרקע אחרי הניצחון על מכבי תל אביב. הישראלים המצוינים של אילת שוב עשו את ההבדל. עידן זלמנסון קלע 14, רפי מנקו הוסיף 10 מהספסל ואבי בן שימול תרם 8 ו-8 אסיסטים. פי ג'יי טוקוטו ואלייז'ה בריאנט הובילו עם 16 כל אחד. מנגד, חולון נהנתה ממשחק מצוין של שני הגבוהים שלה - דריון אטקינס (19) ושון ג'ונס (20), אבל בערב שבו הכוכב הגדול שלה קורי וולדן נתקע על שתי נקודות היא לא יכולה לנצח באולם כה קשה.

עידן זלמנסון שחקן הפועל אילת מול שון ג'ונס שחקן הפועל חולון. יוסי ציפקיס
שניים ממצטייני המשחק. זלמנסון ושון ג'ונס/יוסי ציפקיס

מהלך המשחק

חולון פתחה טוב יותר את המשחק כאשר שון ג'ונס חגג בצבע והריץ אותה ליתרון מוקדם של 4:11. אלא שאילת לא נבהלה והלכה שוב ושוב על פי ג'יי טוקוטו וחזרה למשחק. סולימאן בריימו צימק ל-19:18 והחטיא שלשה שהיתה יכולה להשלים מהפך עוד לפני סוף הרבע שהסתיים בסקור צמוד מאוד. אילת נטלה את ההובלה עם פתיחת הרבע השני. שולדבראנד קלע מהקו, בריימו נכנע לעניינים וקבע 25:28 למארחת.

אילת הציגה הגנה מצוינת ברבע הזה והגדילה את היתרון עם שלשה של מנקו וסלים של זלמנסון שהציג נוכחות בצבע וסחט הרבה עבירות וליי אפ שלו קבע יתרון שיא למארחים: 27:37. חשבתם שאילת תיעצר? ממש לא. המארחים השלימו ריצת 0:18 (!) ועלו ליתרון 27:46 כשרק 14 שניות לסיום הרבע קורי וולדן שבר את הבצורת וקבע 29:46 במחצית.

עוד באותו נושא

ליגת העל: עירוני נס ציונה ניצחה 86:97 את בני הרצליה

לכתבה המלאה
קורי וולדן שחקנה של הפועל חולון. קובי אליהו
לא הצליח לשחזר את היכולת מול מכבי. קורי וולדן/קובי אליהו

הרבע השלישי החל עם מהלך סל ועבירה של טוקוטו ששמר את אילת סביב ה-20 הפרש, אבל הרב הזה סימן את ההתעוררות של גיא פניני שקלע שלוש שלשות, כולן ברבע הזה. אבל אילת לא נתנה לחולון לברוח, אלייז'ה בריאנט צלף שלשה ושוב הרחיק את אילת עד כדי 45:64. שון ג'ונס הטביע ממש לפני הבאזר ובסיום הרבע: 50:67. הרבע הרביעי המשיך להיות משחק של חתול ועכבר, כשחולון מנסה לחזור עם דריון אטקינס שחגג ברבע הזה. פרדריק בורדיון הצליח לעצבן מאוד את חולון כשנישק את הכדור וקלע שלשה ולאחר מכן עשה גם עבירה מכוערת על שלומי הרוש שהגיב בדחיפה וקיבל טכנית. האירוע הזה לא שינה הרבה מבחינת התוצאה ובסיום: 72:87 מרשים לאילת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully