וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע בחירות? הישראלים נוהרים ל"שבוע הכדורגל באנגליה"

3.4.2019 / 12:18

למרות הבחירות שיתקיימו ביום שלישי, מעל אלף ישראלים יטוסו ללונדון כבר בסוף השבוע. בתפריט: חצי גמר הגביע בין ברייטון של כיאל למנצ'סטר סיטי, שתתארח אצל טוטנהאם ביום הבחירות במסגרת רבע גמר האלופות

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בעוד שישראלים רבים עדיין מתלבטים איזה פתק לשלשל בקלפי ביום שלישי הקרוב, אחרים כבר עשו את הבחירה שלהם וב-9 באפריל הם יהיו באנגליה עמוק בתוך שבוע כדורגל חלומי שייפתח כבר בשבת הקרובה עם חצי גמר הגביע האנגלי הראשון שיפגיש בוומבלי את מנצ'סטר סיטי עם ברייטון במדיה משחק בירם כיאל. מדובר בשבוע יוצא דופן באנגליה שקיבץ מספר משחקי שיא.

ימים שלישי ורביעי הבאים הם ימי רבעי גמר ליגת האלופות. ביום שלישי תארח בלונדון טוטנהאם באצטדיונה החדש את מנצ'סטר סיטי. בליברפול ישחקו באותו ערב באותו שלב ובאותה המסגרת ליברפול נגד פורטו. למחרת, ביום רביעי, יצפינו מאות ישראלים מלונדון למנצ'סטר כדי לצפות באולד טראופורד במפגש בין יונייטד לברצלונה. אם לא די בכך, ביום חמישי יזדמן המפגש המסקרן בין ארסנל לנאפולי במסגרת הליגה האירופית, כך שמי שיישאר בלונדון יוכל לחכות למשחק של התותחנים ומי שיוכל לעמוד בהוצאה הכלכלית, יוכל לחזור ממנצ'סטר לבירה האנגלית ולהמשיך את חגיגת הכדורגל.

דויד סילבה שחקן מנצ'סטר סיטי לפני בירם כיאל שחקן ברייטון. GettyImages
הרבה ישראלים מעדיפים לראות את כיאל מול סיטי מאשר להיות פה בבחירות/GettyImages

גבריאל מזרחי, מנכ"ל ובעלים בחברת TIK TIK המשווקת חבילות וכרטיסים למשחקים באירופה, מתאר עניין רב שמתרחש סביב השבוע שאמור לעצב את עתידה של מדינת ישראל אך כאמור כמות נכבדה של ישראלים ימצאו אותו כהזדמנות אולי בלתי חוזרת ליהנות מכדורגל איכותי. "אין לי ספק שאם המשחקים היו נופלים על השבוע שאחרי הבחירות, היינו מקבלים כמות גדולה יותר של ישראלים שמבקשים לטוס", אומר מזרחי. "יש עדיין ישראלים רבים שרוצים להיות בארץ ביום שלישי ואפילו בדקו אם אפשר להספיק להצביע בבוקר מוקדם ואז לטוס.

העניין כאן במקבץ המשחקים הנדיר שיצא בלונדון. בשבת ובראשון הקרובים ישחקו שם את חצאי גמר הגביע האנגלי בוומבלי. בימים שלישי, רביעי וחמישי יתקיימו משחקי כדורגל אירופאיים ברמה הגבוהה ביותר באנגליה. לונדון תמיד מעניינת את הישראלים ובשילוב עם כדורגל, זה הופך לאטרקטיבי במיוחד".

יש לציין כמובן שמדובר בחוויות לא זולות. כרטיסים למשחקים המדוברים מגיעים לסכומים של מאות ליש"ט ולא כולם יכולים לעמוד בכך, אך עדיין למעלה מאלף ישראלים יהיו בשבוע הבא באנגליה וחלקם יצפו ביותר ממשחק אחד.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully