וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חטף בוז וכיכב: הלילה הסוער של ברייס הארפר בוושינגטון

הכוכב חזר לאצטדיון בו שיחק עד העונה שעברה והקהל קיבל אותו עם שלטי "בוגד" ו"נחש", אבל הארפר חגג אחרון, כולל הומראן אימתני

העונה הסדירה ב-MLB בקושי החלה וכבר קיבלנו הלילה (בין שלישי לרביעי) את אחד מהסיפורים הגדולים, כאשר ברייס הארפר חזר עם פילדלפיה לראשונה למפגש אצל האקסית וושינגטון והתקבל בבוז גדול מהקהל ועם שלטי "בוגד" ו"נחש".

הפעם הראשונה של הארפר על הצלחת, אחרי 41 דקות של גשם שעיכבו את פתיחת המפגש המסקרן, לא הייתה מוצלחת עבורו ונגמרה עם סטרייקאאוט אחרי נפנוף מול מקס שרצר, אלא שההמשך כבר הלך הרבה יותר טוב. באינינג השישי הוא הכניס ריצה עם סינגל ובשמיני חבט פצצה ליציע, 458 פיט (152 מטר) והוסיף שתי ריצות, כשעל הדרך הוא גם מעיף את המחבט שלו בהפגנתיות.

בסך הכל, הארפר, שקיבל מהפיליז חוזה ל-13 שנים תמורת 330 מיליון דולר, סיים את הערב הנהדר שלו עם 3 מ-5 ושלוש ריצות שהכניס ופילדלפיה נותרה מושלמת אחרי ארבעה משחקים, בזכות 2:8 בחוץ. זו הפעם הראשונה מאז 1915 בה פילדלפיה פותחת עונה עם מאזן 0:4.

עוד לפני שהארפר התחמם, חשבון הטוויטר של וושינגטון השתעשע לא מעט על חשבונו ועקץ את המעבר לפילדלפיה, עירו של וויל סמית', AKA הנסיך המדליק מבל איר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully