וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני בית"ר ירושלים הגיעו לאירוע של "ליגת האלופים"

מספר כדורגלנים ו-1,200 תלמידים, חיילים ותושבי ירושלים הגיעו לתמוך בליגת הכדורסל היחידה בישראל המיועדת לשחקנים עם מוגבלויות מנטליות. משה ליאון: "הוכחה עד כמה הלב הירושלמי גדול"

שחקני בית"ר ירושלים באירוע הצדעה לשחקני כדורסל עם מוגבלויות. יח"צ,
שנה רביעית ברציפות לאירוע המיוחד/יח"צ

שחקני בית"ר ירושלים ו-1,200 תלמידים, חיילים ותושבי ירושלים הגיעו היום (שלישי) להריע לשחקנים עם צרכים מיוחדים של "ליגת האלופים", באירוע השיא של השנה שהתקיים לרגל "יום מעשים טובים".

היתה זו השנה הרביעית בה מתקיים אירוע המחווה השנתי למען שחקני ליגת הכדורסל הראשונה והיחידה במדינת ישראל המיועדת לשחקנים עם מוגבלויות מנטליות. "זוהי זכות גדולה לאגף הספורט להיות שותף לפעילות חשובה ומרגשת שכזו", אמר איציק קורנפיין, מנהל אגף הספורט. מוני ברוש, מנכ"ל בית"ר ירושלים, הוסיף: "כבוד גדול עבור המועדון ליטול חלק קבוע באירוע שכזה, אך טבעי עבורנו כיוון שאנו עוסקים בפעילות קהילתית כל העת וביום המעשים הטובים זה מקבל משנה תוקף - שיתוף הפעולה מהווה חלק בלתי נפרד מחזון המועדון והגשמתו".

"ליגת האלופים" הוקמה ומנוהלת על ידי מנהל תרבות חברה וספורט בעיריית ירושלים וארגון "עלי שיח" הפועל משך שנים רבות לקידום האוכלוסייה המיוחדת בישראל. ראש העיר ירושלים משה ליאון: "ירושלים ניצבת בראש הערים הרגישות כלפי "השונה" וליגת האלופים היא ההוכחה עד כמה הלב הירושלמי גדול ומכיל כל אחד, ואנו נמשיך לתמוך, לפעול ולקדם את האוכלוסיות המיוחדות של העיר ירושלים".

הרב חיים פרקל, מייסד ומנכ"ל "עלי שיח": "הפרויקט הזה מסמל בעיני את השותפות החשובה בין כל הגורמים בירושלים שעוסקים במלאכת הקודש - קידום אנשים עם מוגבלויות. לעולם לא נירתע מלפרוץ דרכים חדשות עבורם, למען שילובם בקרב הקהילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully