וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדן פיקפורד הסתבך בקטטת רחוב: "התחרפן וזרק אגרופים לאוויר"

שוער נבחרת אנגליה יצא לבילוי בסנדרלנד, נתקל באוהדים שיכורים שהקניטו אותו ואת בת זוגו, והחל "להתחרפן". אברטון כבר הודיעה: חוקרים את התקרית

מתוך טוויטר

אברטון הודיעה שהיא פתחה בחקירה אחרי שסרטון שהופץ באנגליה מראה את שוער הקבוצה ג'ורדן פיקפורד מעורב בקטטת רחוב מחוץ לבר. בסרטון נראה שוער נבחרת אנגליה שולח אגרופים באוויר ונדחף מחוץ למקום בילוי בסנדרלנד, עד שנגרר על ידי שלושה אנשים שמרחיקים אותו מהמקום.

פיקפורד, השוער בן ה-25, צפה במשחק של סנדרלנד, קבוצתו לשעבר, ולאחר מכן יצא לבילוי בעיר. בסרטון ניתן לשמוע שאוהדים מקומיים (אוהדי ניוקאסל, יריבתה של סנדרלנד) מקניטים אותו וקוראים בשמו, לפני שהוא נגרר מהמקום בעודו מתעמת עם אנשים סביבו.

פיקפורד שהה במקום עם ארוסתו, מייגן דייוויסון, ועל פי נוכחים במקום, האוהדים השיכורים הקניטו גם אותה. בסרטון נשמע שהם מכנים את השוער "אצבעות חמאה". מתברר כי הקטטה החלה אחרי שהוא עזב את הבאר הראשון ועבר למקום אחר, ורק אחרי שהחלו להקניט את ארוסתו, פיקפורד החל להתפרץ ולהגיב.

"אחרי שהעליבו את בת זוגו הוא התחרפן", אמר עד במקום, "הוא הלך להכות את האדם הזה, אבל לא הכה אותו, שלח אגרופים באוויר. בסרטון זה נראה יותר גרוע ממה שהיה באמת, אבל אי אפשר להסתיר את מה שהיה שם. ג'ורדן ניסה להתערבב ולבלות עם הקהל, ולא הגיב עד שהעליבו את ארוסתו". באברטון, כאמור, הודיעו שהם חוקרים את המקרה. "גם בנבחרת אנגליה לא אוהבים לראות את זה", נכתב ב"דיילי מייל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully