וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב צפויה לוותר על נריוס ולסקיס, שני אוהדים תקפו פקחים ונעצרו

2.4.2019 / 8:02

במועדון רוצים לחזק את ההתקפה בחלוץ איכותי יותר. ההכנות לעונה הבאה תקועות, רפואה כעס על היכולת מול הפועל חיפה: "הכי גרוע זה ששחקנים מגיעים נפוחים. גם נקודה לא הגיעה לנו במשחק הזה". אוהדים נקנסו על עישון, ובתגובה תקפו פקח

צילום: יותם רונן, עריכה: מתן חדד

עיקרי הדברים

- החלוץ נריוס ולסקיס לא צפוי להמשיך בהפועל תל אביב בעונה הבאה.

- ההכנות לעונה הבאה עדיין תקועות

- קובי רפואה כעס על היכולת מול הפועל חיפה: "שחקנים הגיעו נפוחים".

seperator

בהפועל תל אביב נוטים לוותר בעונה הבאה על החלוץ נריוס ולסקיס ולחזק את ההתקפה בחלוץ איכותי יותר. לקבוצה ישנה אופציה לעונה נוספת על החלוץ, אך בשלב זה נראה כי קובי רפואה ירצה חלוץ עוצמתי יותר לעונה הבאה והאופציה לא תמומש. רפואה סירב להתייחס למעמדו של ולסקיס לאחר ה-0:0 מול הפועל חיפה ואמר: "עם עובדות אי אפשר להתווכח, אבל סיכומים נעשה בסוף העונה וניתן תשובות".

עוד באותו נושא

שחקני הפועל חיפה ביקרו את תמאש: "הוא מבין שטעה"

לכתבה המלאה
מאמן הפועל תל אביב, קובי רפואה. אדריאן הרבשטיין
ממש לא אהב את היכולת של הפועל ת"א אתמול. קובי רפואה/אדריאן הרבשטיין

רפואה עדיין לא יכול להכין את העונה הבאה והתייחס לכך בסיום: "ברגע שנשב עם ההנהלה, נראה מה קורה ונקבל החלטות. בלי קשר אליי, אי אפשר להכין את העונה הבאה עד שנדע מה קורה. אני יודע מה אני רוצה אבל ברגע שתהיה ישיבה עם ההנהלה ונבין מה אפשר לעשות, נוכל להתקדם. אני מאמן כדורגל ואף פעם לא התעסקתי בדברים שלא קשורים אליי, אלו דברים מסובכים מדי בשבילי. אני נשאר בהפועל תל אביב, זה מועדון ענק שכל אחד רוצה לאמן אותו".

על המפגש עם בית"ר בשבוע הבא: "בכל מגרש ובכל מקום הקהל נותן הצגה. אם אנחנו מאוכזבים היום זה בשבילם. אני רק יכול להבטיח שמה שהיה אתמול לא יחזור על עצמו". רפואה היה מתוסכל ומעבר לדברים שאמר לתקשורת, אמר לאנשי הפועל: "הדבר הכי גרוע זה ששחקנים מגיעים נפוחים, גם הנקודה לא הגיעה לנו"

למאמן ישנה תכנית עבודה לעונה הבאה, אך בשלב זה הדברים לא יכולים להתקדם עד אשר יובהר תקציב הקבוצה והפתרונות הכלכליים. בהפועל תל אביב ממתינים לתשובות מנציגיהם בנוגע לתביעות בפיפ"א שעומדות כנגד הקבוצה ודרישות התשלום עבור אבדג'י ושחקנים נוספים שעשויות להגיע למיליוני שקלים. במועדון אמרו אתמול: "צריך לזכור שגם כך נסחב גירעון מהעונה הנוכחית, כולם מבקרים אבל לא מבינים שלא פשוט להחזיק את הפועל ואף אחד לא עומד בתור".

אוהדי הפועל תל אביב. אדריאן הרבשטיין
באו בהמוניהם והתאכזבו. אוהדי הפועל תל אביב/אדריאן הרבשטיין

כתבנו יואב איתיאל מוסיף: המשטרה עיכבה לחקירה שני אוהדים החשודים בתקיפת פקחים באצטדיון אמש. במהלך המשחק הבחינו פקחים המוצבים באצטדיון בשני אוהדי הפועל תל אביב המעשנים בתחום האצטדיון ולפיכך רשמו להם דו"ח בגין עישון במקום אסור. בתגובה לכך תקפו החשודים (תושבי חיפה בגילאי 45 ו-39) את הפקחים והסדרנים שהיו במקום. שוטרים שהוזעקו למקום עיכבו את שני החשודים לחקירה ובסיומה שוחררו בתנאים מגבילים והחקירה נמשכת עד למיצוי מלוא הדין עמם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully