וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הפועל חיפה ביקרו את תמאש: "הוא מבין שטעה"

2.4.2019 / 7:50

אנשי הצוות המקצועי ביקרו את הבלם שנמצא במעצר בית לאחר ה-0:0 מול הפועל תל אביב. אראל: "אדם שעוזר לכולם". מימר הסביר שוורמוט הוחלף בגלל עייפות: "יש עליהום נגדי". שטקוס יישאר בעונה הבאה?

צילום ועריכת וידאו: דודו דותן

עיקרי הדברים:

- הצוות המקצועי של הפועל חיפה ביקר את גבריאל תמאש.

- שרון מימר דיבר על קריאות הקהל נגדו.

- ורמוט הרגיש עייף ולכן הוחלף. בחילוף המקורי חוזז היה צריך לרדת לספסל.

- שטקוס עשוי להישאר למרות החוזה בבית"ר ירושלים.

מאמן הפועל חיפה, שרון מימר. אדריאן הרבשטיין
לא אהוב הקהל. שרון מימר/אדריאן הרבשטיין

אנשי הצוות המקצועי וחלק מהשחקנים של הפועל חיפה הלכו אתמול (ראשון) לבקר את גבריאל תמאש ששוחרר למעצר בית בסוף המשחק בו סיימה הקבוצה ב-0:0 חלש עם הפועל תל אביב. עוד לפני המשחק, עשרות אוהדים הדליקו זיקוקים מתחת לביתו של השחקן ועודדו אותו. בסביבתו של השחקן מספרים שהוא התרגש מאוד מהמחוות. שחקני חיפה היו שמחים מאוד מהשחרור של הבלם.

גל אראל הגיע למסיבת העיתונאים עם חולצה בה ראשי התיבות של הבלם ולב ואף דיבר על התמיכה בו: "אני לא מסכים עם מה שהוא עשה וגם הוא מבין שטעה, אבל הוא אדם שעוזר לכל מי שרק צריך".

עוד באותו נושא

מימר: "לא צריך להסביר לאף אחד את החילוף". רפואה זעם על שחקניו

לכתבה המלאה
גילי ורמוט שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
לא הצליח למשוך 90 דקות. גילי ורמוט אתמול/אדריאן הרבשטיין

הבלם יהיה במעצר בית מלא כאשר שישה מפקחים יהיו צריכים להשגיח עליו. בפן המקצועי, בקבוצה התאכזבו מהתיקו מול הפועל תל אביב. בחיפה משוכנעים שהיו ראויים לניצחון כשהרגל המסיימת הייתה חסרה. במועדון התייחסו גם לקריאות הקהל נגד שרון מימר וגיבו את המאמן. מימר אמר בסיום: "יש תחושה של עליהום נגדי. כאילו כל פעם מחכים למשהו כדי להתלונן נגדי. יש סיבה אחת לתחושות של הקהל וזה אי ההעפלה לפלייאוף העליון, אבל צריך לזכור איפה היינו כשהגעתי".

אראל דיבר גם כן על תחושות אלו ואמר: "אני מנתק עצמי במגרש מרעשי הרקע. אני מאמין שבנצחון הראשון גם כל זה יתהפך".

הקהל ביקר את מימר בעיקר על כך שהחליף את גילי ורמוט, אלא שהסיבה לא הייתה מקצועית. מימר תכנן להוציא את מתן חוזז ולהכניס את נס זמיר כשאף בקבוצה הודיעו לשופט הרביעי שזה החילוף. אלא שאז הבין מימר שוורמוט עייף והחליף אותו. הקשר לא התאמן באופן סדיר בשבוע האחרון והרגיש תשישות ולכן הוחלף.

בעניין אחר, בקבוצה החלו לתכנן את העונה הבאה. הבעלים יואב כץ יגיע לארץ וינהל משא ומתן עם שרון מימר. כץ רוצה להשאיר את מרבית הסגל הקיים ולחזק אותו. למרות שחתם בבית"ר, גוברים הקולות שמעריכים שייתכן והשוער לא יעבור בסוף לקבוצה מהבירה כשאז בחיפה ינסו להשאירו. בבית"ר מתלבטים אם להשאיר את ניצן כשוער הראשון ולחסוך מקום של זר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully