וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מימר: "לא צריך להסביר לאף אחד את החילוף". רפואה זעם על שחקניו

1.4.2019 / 22:38

מאמן הפועל חיפה הגיב למחאות על החילוף של ורמוט. מאמן הפועל תל אביב: "הייתה בעיה בגישה, לא אתן לזה לקרות פעם נוספת"

צילום ועריכת וידאו: דודו דותן

בווידאו: אוהדי הפועל חיפה תומכים בגבריאל תמאש

כמה מצבים מוחמצים, קריאות "תתפטר" בעקבות חילוף, שער חוקי שנפסל ואפס שערים. אלו היו עיקרי הדברים במשחק הערב (שני) בין הפועל חיפה להפועל תל אביב, התמודדות שלא התעלתה לרמה גבוהה והסתיימה ב-0:0.

מאמן הפועל חיפה, שרון מימר, החליף את גילי ורמוט בדקה ה-70 ונתקל בתגובה נזעמת של אוהדים רבים ששרקו לעברו וקראו "תתפטר". המאמן אמר בסיום: "זה חלק מהמשחק, לפעמים צריך לעשות רענון. אני לא צריך להסביר את החילופים שלי לאף אחד ולמבינים הגדולים, זה מה שבחרתי לעשות".

ורמוט עצמו נדרש לסוגייה בסיום והסביר: "התחלתי להתעייף לקראת הסיום כי לא התאמנתי במהלך הפגרה ובסוף הרגשתי את זה. יכולתי לסחוב עוד קצת, אבל אני מקבל את החילוף והכול בסדר".

על המשחק עצמו אמר מימר: "אמנם היה 0:0, אבל הגענו למספיק מצבים בשביל לנצח והורדנו את הפועל תל אביב למינימום מצבים. דברים פחות הולכים לנו כרגע בהתקפה, לעומת התקופה שבה כבשנו שלישיות ורביעיות".

הפועל תל אביב נעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים והציגה יכולת חלשה מאוד. המאמן קובי רפואה כעס מאוד: "אני מאוד מאוכזב. לא הופענו למשחק וחוץ מהנקודה אין מה לקחת. לא שיחקנו טוב, לא יזמנו, לא סיכנו את השער. זה עניין של גישה ואני מבטיח שהדברים האלו לא יקרו יותר כי אני לא יכול לקבל את זה. אני מאוד מאוכזב מחלק מהשחקנים ואנחנו נגיב בהתאם. אנחנו קבוצה שלא יכולה להרשות לעצמה לא להגיע למשחקים ואני לא אתן לזה לקרות שוב".

עוד בנושא:

גבריאל תמאש שוחרר למעצר בית אחרי שישה ימים
"מה עשית, שיכור": ברומניה לא הופתעו מההסתבכות של תמאש

מאמן הפועל תל אביב, קובי רפואה. אדריאן הרבשטיין
"מאוד מאוכזב מחלק מהשחקנים". רפואה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully