וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר סל נשים: אליצור נוה דוד רמלה הביסה 56:77 את אשדוד בחוץ

הקבוצה של אלי רבי פתחה את הסדרה עם ניצחון מרשים אחרי רבע אחרון של 8:28. הייטאוור סיימה עם עם 11 נקודות, 9 ריבאונדים ו-10 אסיסטים

דניאל דיאמנט שחקנית אליצור נוה דוד רמלה מול דניאל אדאמס שחקנית מכבי אשדוד. עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, אתר רשמי
דיאמנט מול אדאמס/אתר רשמי, עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

סדרת גמר סל נשים נפתחה הערב (שני) עם הצהרת כוונות משמעותית ומהדהדת של אליצור נוה דוד רמלה. הקבוצה של אלי רבי, שעברה בחצי הגמר את אליצור חולון עם סוויפ, הביסה הערב 56:77 את מכבי אשדוד ועוד בחוץ, בדרך ליתרון 0:1 בסדרה.

עם זאת, המשחק היה הרבה יותר מותח ודרמטי ממה שהתוצאה מראה. נוה דוד רמלה הובילה כבר 25:40 ברבע השני, אבל אז ריצת 0:17 מטורפת של אשדוד החזירה אותה לעניינים ואפילו סידרה לה יתרון 40:42 ולאחר מכן גם 41:44. נוה דוד רמלה נשארה רגועה לחלוטין ובזכות רבע רביעי של 8:28 שנפתח עם 0:13 השיגה את הניצחון היקר.

אליסון הייטאוור כמעט סיפקה טריפל-דאבל עבור המנצחת עם 11 נקודות, 9 ריבאונדים ו-10 אסיסטים, טיפני מיטשל קלעה 24 והוסיפה 7 ריבאונדים וגם 7 איבודים, ג'יימי נארד קלעה 17 נקודות ואלכס כהן הוסיפה 9. את אשדוד הובילה, כרגיל יש לומר, דניאל אדאמס עם 23 נקודות ו-8 ריבאונדים, צ'לסי הופקינס הייתה קרובה לטריפל-דאבל עם 8 נקודות, 10 ריבאונדים, 10 אסיסטים ו-3 חטיפות ושי דורון קלעה 11. אם לא מספיק ההפסד, אז גלעד כץ איבד גם את אליסה בארון שנפצעה בברך במהלך המשחק.

שחקניות אליצור נוה דוד רמלה. עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, אתר רשמי
שחקניות אליצור נוה דוד רמלה/אתר רשמי, עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully