וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוגארטס קיבל חוזה גדול מהרד סוקס, יליץ' והארפר מככבים

השורטסטופ המצוין ירוויח 132 מיליון דולר בשבע השנים הקרובות, הרד סוקס פתחו את העונה בצורה איומה. ה-MVP של הנשיונאל ליג הפך לשישי אי פעם שחובט להומראן בכל ארבעת משחקי פתיחת העונה וגם הרכש הנוצץ של פילדלפיה נראה חד

זנדר בוגארטס שחקן בוסטון רד סוקס. Darren Mccollester, TheMarker
הרבה מניות באליפות. בוגארטס/TheMarker, Darren Mccollester

אלופת ה-MLB בוסטון רד סוקס פתחה את העונה בצורה די רעה והפסידה שלושה מארבעת משחקיה בסדרה הראשונה, בסיאטל, כשהיא חוטפת לא פחות מ-27 ריצות, כמות היסטורית לארבעת משחקי פתיחת עונה של אלופה.

אלא שהרד סוקס מביטים גם לטווח הארוך ואתמול (ראשון) פורסם כי הם הגיעו לסיכום עם השורטסטופ המצוין שלהם, זנדר בוגארטס, על חוזה חדש לשבע שנים תמורת 132 מיליון דולר. בוגארטס יוכל לצאת מהחוזה לאחר עונת 2022 אם ירצה, כאשר ימלאו לו 30. לקבוצה יש אופציה להאריך את החוזה בעוד שנה ב-2026, תמורת 20 מיליון דולר נוספים.

בוגארטס, שהעביר את כל שש עונותיו בליגה עד כה עם בוסטון, היה חלק מהותי מהאליפות של הרד סוקס אשתקד, עם 28.8 אחוזי חבטה, 23 הומראנים ו-103 הכנסות רצים, שעזרו לו לסיים במקום ה-13 במרוץ לתואר ה-MVP של האמריקן ליג.

*** מי שפתח את העונה בצורה אדירה הוא ה-MVP של הנשיונאל ליג, כריסטיאן יליץ', שהפך הלילה לשחקן השישי אי פעם שרושם הומראן אחד לפחות בכל ארבעת המשחקים הראשונים של העונה. יליץ' הצטרף בכך לווילי מייז האגדי, מארק מגוויר, נלסון קרוז, כריס דייויס וטרבור סטורי.

הברוורס מחזיקים כרגע במאזן 1:3 ונמצאים חצי משחק מאחורי מוליכת הנשיונאל ליג המושלמת פילדלפיה (0:3), שקיבלה מהרכש הנוצץ שלה ברייס הארפר הומראן בכל אחד משני המשחקים האחרונים מול אטלנטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully