וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין תבקש להעמיד את בית"ר לדין, צפו: חלאיילה ירק לעבר אוהדי בית"ר?

הקשר ספג קללות בירידה לחדרי ההלבשה: "לא ירקתי, עשיתי תנועה בכאילו". במועדון זועמים על התנהגות אוהדי בית"ר, שעיכבו את האוטובוס ביציאה מהאצטדיון: "מזל שהייתה משטרה"

צילום: אופיר סער

בבני סכנין צפויים לפנות להתאחדות לכדורגל בבקשה להעמיד לדין את בית"ר ירושלים על התנהגות אוהדיה בסיום המשחק אמש (ראשון) בין הקבוצות. בסכנין זועמים על כך שהתעכבו זמן רב, שכן אוהדי בית"ר ניסו להגיע לאוטובוס הקבוצה וקיללו וגידפו את השחקנים. במועדון מצפים מההתאחדות להעמיד את בית"ר לדין ואמרו: "מזל שהייתה שם משטרה, אחרת זה היה נגמר אחרת".

בנוסף, בשעות הלילה עלה סרטון לאחד מעמודי האוהדים של בית"ר ירושלים בפייסבוק, בו נראה חאלד חלאיילה יורק לעבר אוהדי בית"ר ירושלים בזמן הירידה לחדרי ההלבשה אחרי שאלה קיללו אותו. חלאיילה הגיב לסרטון ואמר: "לא ירקתי על אוהדי בית"ר. עשיתי תנועה כאילו אני יורק, אך מעולם לא ירקתי. כשירדתי לכיוון חדר ההלבשה אוהדי בית"ר כרגיל קיללו אותי קללות חריפות ולא הפסיקו לעשות זאת. אני חוזר ומדגיש, ממש לא ירקתי".

תגובת בני סכנין: "חלאיילה לא ירק. היו שם אנשי מנהלת והתאחדות בתפקיד והם לא ציינו אחרת. חלאיילה נהג בגופו שלו בתנועה אשר בה התכוון להעביר מסר של נוכחות לעבר אנשים ממול אשר התנהגו כלפיו בברוטאליות ובקריאות 'חלאיילה מת' והוא הבין שהם מתכוונים לחצות את הגדר ולפגוע בו. חלאיילה עומד על דעתו ומבקש לעיין טוב בתנועה המדוברה אשר שוללת בבירור מובהק את טענת 'היריקה'".

בבית"ר הגיבו לדברים ואמרו: "האירוע היה בשליטה, המשטרה ומנהל האירוע שלטו בהכל. האוהדים הגיעו למחות כנגד שחקני בית"ר וחלק מאנשי סכנין ניסו לייצר פרובוקציה על הבסיס הזה. היחסים בין המועדונים טובים, סכנין התקבלה יפה ואין שום צורך לקחת את האירוע למקום לא נכון".

צפו: הפוסט והסרטון שפורסם בפייסבוק

בצד המקצועי, בקבוצה התאכזבו מהנקודה ומבינים שרק נס ישאיר אותם בליגת העל. בהנהלה יש חשש ששני האנשים החזקים במועדון יעזבו אם הקבוצה תרד לליגה הלאומית. בשלב זה חאלד (דוכי) קאסום ומוחמד אבו יונס לא מתייחסים לאפשרות זו, אבל בהנהלה ישנם כאלה שסבורים שירידת ליגה תגרום לפחות לאחד מהם לעזוב או לכל הפחות להפחית משמעותית את התמיכה בקבוצה.

בקרב השחקנים יש עדיין אמונה שאפשר להישאר בליגה: "אנחנו יכולים לעשות את זה, אבל צריכים שכולם יהיו מאחורינו. הקהל, ההנהלה, חייבים להיות מאוחדים עד לסוף העונה". הקבוצה תחסר במשחק המכריע מול מכבי פתח תקוה את עלי עוסמאן, כאשר מארון גנטוס צפוי לפתוח כמגן ימני. עוסמאן, כמו גם חאלד חלאיילה, הודיעו כבר לסביבתם הקרובה שיישארו במועדון גם אם ירד לליגה הלאומית.

עוד באותו נושא

כ-50 מאוהדי בית"ר התקרבו לאוטובוס של סכנין, המשטרה מנעה מהם גישה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully