וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראסינג קלוב זכתה באליפות ארגנטינה בפעם ה-18 בתולדותיה

1:1 בחוץ נגד טיגרה הספיק לראסינג על מנת להבטיח את הזכייה. הכוכב הגדול: ליסנדרו לופס הוותיק, שגם צפוי לסיים כמלך השערים

עריכה: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: מתן בכור על משחקי מוקדמות יורו 2020

יש אלופה חדשה: ראסינג קלוב זכתה הלילה (בין ראשון לשני) באליפות ארגנטינה בפעם ה-18 בתולדותיה. 1:1 בחוץ נגד טיגרה הספיק לה כדי להחזיר את התואר אחרי חמש שנים. במשחק עצמו אוגוסטו סולארי העלה את ראסינג ליתרון בדקה ה-57, אבל לחץ בדקות הסיום הניב לטיגרה שער דרמטי של המגן השמאלי לוקאס רודריגס עמוק בתוך תוספת הזמן (74). לשמחתה של ראסינג, גם הנקודה הזאת הספיקה כדי להבטיח אליפות עם 56 נקודות בפסגה, מרחק ארבע נקודות מדפנסה וחוסטיסיה המפתיעה שנמצאת במקום השני עם 52 נקודות כשנותר עוד משחק אחד בלבד.

הכוכב הגדול של ראסינג העונה היה לא אחר מאשר ליסנדרו לופז הוותיק (36), חלוץ הנבחרת שעבר שחזר ב-2016 לקבוצת נעוריו אחרי קריירה אירופית מרשימה במדי פורטו וליון. הוא גם צפוי לסיים את העונה כמלך השערים של הליגה בארגנטינה (כרגע עם 17) בפעם השנייה בקריירה שלו.

במחזור הנעילה של הליגה, שיתקיים בראשון הבא, ראסינג קלוב תוכל לחגוג בביתה עם אוהדיה נגד דפנסה וחוסטיסיה המפתיעה, שנמצאת כרגע במקום השני בטבלה. מדובר במשחק חשוב יותר דווקא עבור האורחים, שנמצאים במרחק שתי נקודות מבוקה ג'וניורס השלישית וישמחו להבטיח את המקום השני בעונה ההיסטורית שלהם.

אוהדי ראסינג חוגגים ברחובות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully