וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעל רונאלדו, אגוארו וקיין: העונה המסחררת של מונס דאבור נמשכת

כוכב זלצבורג ונבחרת ישראל הגיע ל-30 שערים בכל המסגרות העונה, ורק מתי מעט מקדימים אותו. איפה זה מציב אותו במירוץ לנעל הזהב?

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: התגובות של נבחרת ישראל אחרי הניצחון הגדול על אוסטריה

העונה המופלאה של מונס דאבור באוסטריה הגיעה אמש (ראשון) לשיא, כשחלוץ נבחרת ישראל נצץ ב-1:5 של זלצבורג על אוסטריה וינה עם רביעייה, לא פחות, שהביאה את מניין שעריו ל-16 - ארבעה יותר מז'ואאו ויטור שדולק אחריו. אבל לא רק בליגה האוסטרית דאבור שולט, עונת 2018/19 גדולה בכל קנה מידה - כן, גם בקנה מידה אירופי. לא מאמינים לנו? הנה כמה מספרים שישכנעו אתכם שסביליה עשתה נכון כשרכשה אותו ב-15 מיליון יורו. פייר? אולי אפילו מדובר במחיר מציאה.

דאבור עצמו דיבר בסיום הניצחון וסירב להתייחס לאליפות הצפויה של קבוצתו. הוא כן דיבר על משחק חצי גמר הגביע האוסטרי ביום רביעי נגד גראצר, הסינדרלה מהליגה השלישית: "אנחנו עוד לא חושבים על האליפות, אנחנו מאוד רוצים להחזיר את הגביע לזלצבורג. היה לי משחק מצוין, הפעם האחרונה שהבקעתי רביעייה הייתה בנבחרת הצעירה נגד נורבגיה (למעשה הוא כבש שלושער באותו משחק, השער הרביעי נחשב כשער עצמי). הרביעייה חשובה, אבל הכי חשוב היה לנצח. אני אתן את כל כולי לזלצבורג עד תום העונה".

* משום שהוא משחק בליגה חלשה יחסית, דאבור מדורג שמיני בעולם "בלבד" במירוץ לנעל הזהב, עם 38 נקודות.ליאו מסי ראשון עם 62 נקודות, לפני קיליאן אמבפה (46) ודושאן טאדיץ' (45).

* בכל המסגרות, לדאבור יש 30 שערים ב-39 משחקים העונה. זה מציב אותו במקום החמישי בעולם והרביעי באירופה, שם היחידים שמקדימים אותו הם מסי (41), כמובן, קיליאן אמבפה (31) ורוברט לבנדובסקי (31). מה שאומר שהחלוץ הישראלי כבש העונה יותר שערים משחקני-על, ואלה שמות:

סרחיו אגוארו - 29 שערים
כריסטיאנו רונאלדו - 24 שערים
הארי קיין - 24 שערים
קארים בנזמה - 22 שערים
אדינסון קבאני - 22 שערים
לואיס סוארס - 21 שערים
ניימאר - 20 שערים
מוחמד סלאח - 20 שערים
סאדיו מאנה - 20 שערים
ראחים סטרלינג - 19 שערים
אדן הזאר - 16 שערים

* לא מספיק לכם? אז נציין שדאבור כבש העונה כפול שערים מרומלו לוקאקו ומאורו איקרדי, למשל (15 כל אחד), כשגם עוסמאן דמבלה וגארת' בייל ביחד (14 כל אחד) לא מצליחים להגיע אליו, וכמוהם גם מרכוס רשפורד ורוברטו פירמינו (13 כל אחד.

* כבר עכשיו, שבר דאבור את השיא האישי שלו שקבע אשתקד - 29 שערים בכל המסגרות, ואנחנו בסך הכל בתחילת אפריל.

* ונסיים בזה: דאבור הוא מלך השערים של מפעלי אופ"א עד כה העונה עם 13 - אחד יותר מאוליבייה ז'ירו. כריסטיאנו רונאלדו החזיק בתואר הזה אשתקד, כשסיים את העונה עם 15 כיבושים.

מונס דאבור שחקן נבחרת ישראל. רויטרס
הלוואי והכושר האדיר הזה יבוא לידי ביטוי גם עם הנבחרת בקיץ. דאבור/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully