וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: מונס דאבור כבש רביעייה נדירה במדי רד בול זלצבורג

חלוץ הנבחרת הגיע ל-16 שערי ליגה עם שיא ישראלי ב-1:5 על אוסטריה וינה של תורג'מן (18 דקות) ולמרות החמצת פנדל. הפסד קריטי לאלמוג כהן ואינגולשטאדט

עריכה: תומר לוי

בווידאו: האקסים מברכים את מכבי תל אביב על האליפות

מונס דאבור המשיך בכושרו המצוין וחגג הערב (ראשון) רביעייה היסטורית מבחינתו במדי רד בול זלצבורג, שהביסה 1:5 את אוסטריה וינה של אלון תורג'מן בפתיחת הפלייאוף העליון בליגה האוסטרית. דאבור התכבד בשער הראשון במשחק, אחרי הכנה מצד ימין של המגן שטפן ליינר, שפתח בהרכב האוסטרי בהפסד 4:2 מול נבחרת ישראל בשבוע שעבר. האורחת השוותה, אבל טאקומי מינאמינו היפני החזיר את היתרון לזלצבורג בדקה ה-47 ודאבור הוסיף עם ריבאונד אחרי שהחמיץ פנדל בדקה ה-76.

החלוץ הישראלי, שכבש כזכור את הרביעי לרשת אוסטריה, לא הסתפק בזה, בדקה ה-86 השלים שלושער (הראשון שלו במדי זלצבורג והראשון במסגרת הליגה, שכן הקודם היה בגביע כשחקן גראסהופרס לפני ארבע שנים וחצי) ובתוספת הזמן הגדיל עם הרביעי וקבע שיא אישי ושיא לשחקן ישראלי באירופה (ערן זהבי עשה את זה בסין), לעיני מאמן הנבחרת אנדי הרצוג שהגיע לצפות בו. דאבור עם 16 שערים העונה בליגה וניצב בראש טבלת המבקיעים. זלצבורג עם ארבע נקודות יתרון בפסגה לאחר הקיזוז. תורג'מן נכנס כמחליף ושיחק 18 דקות בשורות המפסידה.

מונס דאבור שחקן רד בול זלצבורג חוגג. רויטרס
שיא ישראלי. מונס דאבור/רויטרס

* אלמוג כהן חזר מהרחקה להרכב אינגולשטאדט, שאיבדה יתרון פעם נוספת והפסידה 2:1 לזנדהאוזן בתוספת הזמן של קרב התחתית הקריטי. ביורן פאולסן העלה את המארחת ליתרון, אבל כמו בהפסד לפאדרבורן לפני פגרת הנבחרות, אינגולשטאדט ספגה שוויון בדקה ה-55 ונכנעה בדקה ה-92 לשער של האמריקאי אנדרו ווטן. כך, במקום לצמק את הפער מזנדהאוזן שהייתה במקום ה-16 לנקודה בלבד, אינגולשטאדט נותרה אחרונה ורחוקה כעת חמש נקודות מהמקום המוליך למבחנים. לסיום העונה בבונדסליגה השנייה נותרו עוד שבעה מחזורים בלבד.

* ניר ביטון לא נכלל בסגל של סלטיק, שניצחה 1:2 בדרבי סוער את ריינג'רס ופתחה פער של 13 נקודות בפסגת הליגה הסקוטית. ג'יימס פורסט בישל לאודסון אדואר וקיבל ממנו בישול בחזרה כדי להכריע את המשחק בדקה ה-86 מול 10 שחקנים של היריבה, שאיבדה את אלפרדו מורלוס בכרטיס אדום בדקה ה-31 בגלל מרפק לפניו של סקוט בראון הוותיק. ריאן קנט השווה זמנית עבור הקבוצה של סטיבן ג'רארד.

* ביברס נאתכו לא נכלל בסגל של אולימפיאקוס, שניצחה 1:2 בבית את אטרומיטוס המדורגת רביעית וניצבת כעת מרחק 10 נקודות מפאוק סלוניקי המוליכה. לאולימפיאקוס המדורגת שנייה עדיין חסר משחק, אבל פאוק הבלתי מנוצחת צפויה להבטיח את האליפות בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully