וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריסטאפס פורזינגיס מואשם באונס צעירה, משטרת ניו יורק חוקרת

צעירה התלוננה שכוכב דאלאס תקף אותה מינית אשתקד בדירת היוקרה שלו במנהטן, שעות ספורות אחרי שספג פציעה קשה. לטענתה, הוא הציע לה דמי שתיקה בגובה 68 אלף דולר

עריכה: מתן חדד

האשמות חמורות נגד קריסטאפס פורזינגיס: צעירה התלוננה בסוף השבוע האחרון במשטרת ניו יורק שכוכב דאלאס מאבריקס אנס אותה בדירתו לפני כשנה, בעודו שחקן ניו יורק ניקס. על פי דיווחים, האישה חיכתה יותר משנה עד שהגישה תלונה משום שהיתה במשא ומתן עם פורזינגיס ונציגיו, שניסו להעביר לה דמי שתיקה בגובה 68 אלף דולר.

האונס התרחש כביכול ב-7 בפברואר 2018, שעות ספורות אחרי שפורזינגיס נפצע במדי הניקס וקרע את גיד אכילס, מה שהוביל להיעדרות מהמגרשים שנמשכת עד היום. לטענת האישה, האונס התרחש בדירתו של פורזינגיס בבניין הדירות היוקרתי "סקיי" במנהטן, בו התגוררה אף היא. היא טענה שפורזינגיס הזמין אותה לדירתו, ושם תקף אותה.

נציגו של פורזינגיס, עו"ד רולנד ריופל, הכחיש את ההאשמות וטען שהם בעצמם פנו בעבר לרשויות הפדרליות אחרי שהמתלוננת פנתה אליהם ישירות והעבירה "רשימת דרישות".

"אנחנו מודעים לתלונה ומכחישים אותה מכל וכל. התרענו עליה לפני חודשים רבים לרשויות, והודענו עליה גם ל-NBA. מעבר לכך לא אוכל להוסיף, מפאת העובדה שהתלונה נמצאת תחת חקירה", אמר ריופל.

בחודש ינואר האחרון הועבר פורזינגיס בטרייד לדאלאס, כאמור. על פי ESPN, ראשי הניקס עדכנו מראש את המאבריקס בדבר התלונה שהוגשה נגד פורזינגיס בשלב מוקדם של המשא ומתן. גם בעלי דאלאס מארק קיובן אישר כי הוא מודע לתלונה.

קריסטאפס פורזינגיס. AP
האשמות חמורות. פורזינגיס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully