וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "אנחנו צריכים להחליף דיסקט. עם הגנה כזאת לא ננצח בטנריפה"

הפועל ירושלים עברה בשלום את המשחק בנהריה, לפני הגומלין באיים הקנאריים בליגת האלופות. ליאור אליהו: "הראש שלנו היה במשחק הבא, ואני שמח שידענו לשים את זה בצד". אריק אלפסי: "אני מאוכזב, השחקנים חייבים להבין שאנחנו נלחמים על חיינו"

ONE

"הראש שלנו היה בטנריפה", הודה ליאור אליהו הערב (שבת), וביטא את הלך הרוח בהפועל ירושלים. מחזיקת גביע המדינה שרדה את משחק המוקש בעין שרה, ניצחה בחוץ את עירוני נהריה 93:103 ותוכל להתרכז מעתה במשימה החשובה באמת שלה - להביא ביום רביעי את הפיינל פור של ליגת האלופות לארנה.

"אין באמת אינדיקציה שאפשר לקחת מהמשחק הזה לקראת יום רביעי", הודה המאמן המנצח, עודד קטש. "לא אהבתי איך ששמרנו, ובטוח שהגנה כזאת לא תספיק נגד טנריפה. אנחנו צריכים להחליף דיסקט וללמוד מהטעויות מהמשחק הראשון. גם לשחקנים ברור שנצטרך לבוא הרבה יותר אגרסיביים ומרוכזים. לפחות בהתקפה עשינו את העבודה".

"תמיד קשה לשחק בנהריה", הוסיף אליהו, שהיה המצטיין בירושלים עם 12 נקודות, 11 ריבאונדים, חמישה אסיסטים ושיא עונתי אישי של מדד 29 (ב-26 דקות בלבד). "אני שמח שידענו לבוא ולשים את הכל בצד. היה לנו משחק טוב בהתקפה, וקצת פחות מבחינה הגנתית".

ג'וש אוונס, שתרם עשר נקודות ושישה ריבאונדים: "איבדנו ריכוז לקראת הסיום. מצפה לנו נסיעה ארוכה. נעבוד על תוכנית המשחק, ובעיקר על ההגנה, לקראת טנריפה".

נהריה השוותה את שיא הקליעות העונתי שלה, כשהגיעה ל-93 נקודות, אבל המאמן אריק אלפסי התקשה להתעודד. "אני מאוד מאוכזב. השחקנים צריכים להבין שאנחנו נלחמים על חיינו, והדברים הקטנים היו חסרים לי. ריבאונד התקפה, כדורים אבודים. אי אפשר לשמור בצורה כזאת נרפית מול ירושלים, והמשחקים לא הופכים להיות יותר קלים".

אנתוני בארבר סימן באופן חיובי את הבכורה המחודשת שלו במדי הסגולים, כשקלע 14 נקודות ב-20 דקות, ואלפסי מקווה שזה סימן לבאות. "אנחנו קבוצה מוכשרת בהתקפה", הוסיף המאמן. "אנתוני התאמן איתנו רק פעם אחת, וברגע שהוא ייכנס יותר לעניינים, נהיה מתואמים עוד יותר. הוא יכול לדחוף אותנו קדימה. יש לו יכולת גבווה, הוא יכול לייצר גם לעצמו וגם לאחרים, וזה דבר שהיה חסר לנו".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

עודד קטש מאמן הפועל ירושלים. קובי אליהו
"לפחות בהתקפה עשינו את העבודה". קטש/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully