וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת העל: מכבי תל אביב והפועל חולון בקרב על ראשות הטבלה

הצהובים, שיתארחו בהמשך השבוע אצל פנרבחצ'ה, מארחים את השנייה בדירוג. דיאנדרה קיין עדיין בארה"ב. הפועל תל אביב מארחת את הפועל באר שבע במשחק קריטי על הכרטיס לפלייאוף

one

בווידאו: תקציר ניצחונה של הפועל חולון על מכבי תל אביב במפגש הקודם

הסיבוב השלישי בליגת העל נפתח רק בסוף השבוע שעבר, ועשרה מחזורים עוד נותרו לסיומו, אבל אם מכבי תל אביב תנצח מחר (ראשון, 21:15, ספורט 5) ביד אליהו את הפועל חולון - לא יהיה זה מוגזם לומר שהקרב על המקום הראשון נראה די סגור.

האלופה מקדימה את הבאה אחריה בנקודה אחת בלבד כרגע (4:19 מול 5:18), אולם ניצחון יוביל אותה לפתיחת פער של שני ניצחונות וחצי. מנגד, אם דן שמיר ושחקניו יתגברו על מאורעות סקשפהרבאר וינצחו בחוץ, הם ישוו את המאזן בצמרת ויטפסו בעצמם למקום הראשון על חשבון מכבי. דיאנדרה קיין, שעדיין שוהה בארה"ב לצד אימו החולה, ימשיך להיעדר. ייתכן שישוב ארצה באמצע השבוע.

שחקן מכבי תל אביב ג'רמי פארגו, שחקן הפועל חולון גיא פניני. ברני ארדוב
מפגש פיקנטי. ג'רמי פארגו מול גיא פניני/ברני ארדוב

עוד קודם (19:20, ספורט 5), בצד הצפוני של תל אביב, ייערך משחק קריטי לא פחות. אחרי שני הפסדים רצופים, הפועל תל אביב מוצאת את עצמה במקום התשיעי ועלולה להיגרר אל מחוץ לפלייאוף. כדי לא להתרחק מהמטרה, עליה לנצח בבית את הפועל באר שבע.

הקבוצה מהדרום נהנית מעונת בכורה מצוינת בליגת העל: על אף מכת הפציעות שפוקדת אותה, היא מחזיקה ברצף של ארבעה ניצחונות בארבעת המחזורים האחרונים, והתבססה במקום החמישי בטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully