וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר קשטן רתח: "החלטת שיפוט הזויה, איך אין VAR בפלייאוף התחתון?"

זעם אדיר בעירוני קרית שמונה על עידן לייבה אחרי ההפסד באשדוד. אבי בוחבוט: "יש עוד 15 נקודות בקופה, אפשר לעשות זאת"

משה אוחיון, אבי בוחבוט, מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
"הייתה לנו תחושה נהדרת לגבי דין דוד". בוחבוט עם אוחיון/לירון מולדובן

תקווה במ.ס. אשדוד, זעם בעירוני קרית שמונה. כך הסתיים הערב (שבת) המשחק בו הקבוצה מעיר הנמל ניצחה 2:3. דין דוד כבש שער ניצחון בדקה ה-88 ואשדוד מרוחקת כעת 5 נקודות מהישרדות בליגת העל. אצל האורחת כעסו מאוד אחרי שהשופט עידן לייבה העניק לאשדוד פנדל שערורייתי שסייע לה לשוב ל-2:2.

אבי בוחבוט שמאמן את אשדוד בצוותא עם משה אוחיון, אמר: "הייתה לנו תחושה נהדרת לגבי דין דוד ואני שמח בשבילו, הוא ילד מקסים ואני מכיר אותו מגיל 16. עשינו ניצחון במשחק לא גדול, אבל הראינו משהו שקבוצת תחתית צריכה להראות. נקודה בכיס תמיד יש לנו, אנחנו צריכים לשאוף להביא את השתיים הנוספות. אנחנו מודעים למצב, יש עוד 15 נקודות בקופה. נלך משחק אחרי משחק ונחדיר לשחקנים שאפשר לעשות את זה".

המאמן המפסיד, תומר קשטן, רתח בסיום: "אני לוקח נשימה עמוקה כדי לא להגיד מה אני חושב על השיפוט. קודם כל הטענות צריכות להיות לעצמנו כי נתנו להחלטה הזויה להשפיע עלינו, איבדנו ריכוז ואיבדנו את המשחק - מה שמקרב אותנו מאוד לתחתית. חבל שאין VAR במשחקי התחתית ושהחליטו שיהיה בצמרת, שם הכל כבר נקבע. לצערי יש החלטות קטסטרופליות והמחיר מאוד כבד כשנאבקים נגד הירידה".

מאמן עירוני קרית שמונה, תומר קשטן. לירון מולדובן
"לוקח נשימה עמוקה". קשטן/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully