וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: תומר חמד פתח בהפסד ק.פ.ר, בוריס קליימן נפצע בהפסד פראלימני

החלוץ שיחק 70 דקות בהפסד הביתי 2:1 לבולטון. השוער נפצע בהפסד 2:1 לפאפוס ובספק לחצי גמר הגביע הקפריסאי, שובל גוזלן השלים 90 דקות

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: תגובות נבחרת ישראל לאחר הניצחון על אוסטריה

* תומר חמד פתח הערב (שבת) בהרכב ק.פ.ר, אבל לא עזר לקבוצתו להימנע מהפסד ביתי 2:1 לבולטון המדורגת לפני אחרונה בליגת המשנה האנגלית. חמד הוחלף בדקה ה-70 על ידי נאקי וולס, שרק צימק עבור המארחת בדקה ה-81. הקבוצה של סטיב מקלארן נמצאת במקום ה-17 ומקדימה את הקו האדום בשמונה נקודות בלבד.

* בוריס קליימן נפצע והוחלף כבר בדקה ה-17 בהפסדה של פראלימני 2:1 לפאפוס בפלייאוף התחתון של הליגה הקפריסאית. השוער הישראלי הספיק לספוג בדקות 4 ו-10 לפני שיצא, וכעת הוא בספק למשחק הראשון בחצי גמר הגביע מול אפואל ניקוסיה. שובל גוזלן שיחק 90 דקות בהרכב ולא הצליח להשוות עבור פראלימני, שנמצאת רק נקודה מעל הקו האדום.

* ליאור רפאלוב שיחק 87 דקות בהרכב אנטוורפן, שפתחה אמש את הפלייאוף העליון בליגה הבלגית עם הפסד 3:1 בחוץ לסטנדרד ליאז', שביצעה מהפך עם שלושה שערים החל מהדקה ה-71. אנטוורפן במקום השישי שלא מוביל לאירופה.

* אופיר מרציאנו עמד אמש בשערה של היברניאן, שעלתה למקום החמישי בליגה הסקוטית בזכות ניצחון חוץ 1:2 על ליבינגסטון. השוער הישראלי נכנע רק לפנדל בתוספת הזמן.

* קני סייף עלה מהספסל ושיחק 31 דקות בהפסד של סינסינטי FC לפילדלפיה יוניון 2:0.

תומר חמד שחקן ק.פ.ר. GettyImages
המחליף שלו צימק את התוצאה. תומר חמד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully