וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: קונטה לא צפוי להיות בסגל לסכנין, אינברום בתמונת ההרכב

הצרפתי מרגיש כאבים: "הוא ממש סבל בימים האחרונים". המטרה: לסגור את עניין צירופו של יוסי בניון לצוות המקצועי בשבוע הקרוב. אלדד שביט עם חמישה שחקני הגנה בבכורה כמאמן סכנין (א', 20:30, ספ'1)

מחזור 28הסתיים31/03/2019
בית"ר ירושלים
    0:0
      בני סכנין
      עריכת וידאו: מתן חדד

      בווידאו: דוד רוזנטל על מכבי תל אביב

      seperator

      מאמן בית"ר ירושלים בהיעדרו של ניר קלינגר, ניסן יחזקאל, חשב במהלך השבוע לפתוח עם אנטואן קונטה מחר (ראשון, 20:30, ספורט 1) נגד בני סכנין בטדי, אבל ביומיים האחרונים השחקן חזר להרגיש כאבים וככל הנראה הוא לא יהיה בסגל. שחקנים בקבוצה אמרו על קונטה: "יש לחץ להחזיר אותו לפני שהוא מוכן וזה מסוכן, שיעשה טיפולים כמו שצריך ויחזור שהוא מוכן. הוא ממש סבל בימים האחרונים ועדיין ניסה להתאמן עם כולם ולהכין את עצמו למשחק". במצב כזה, מי שאמורים לפתוח כמגינים הם דוד קלטינס ואור זהבי. בבית"ר ישנו חשש להחזיר את שמואל שיימן או עוז ראלי ל-11 בעקבות הקללות של האוהדים לשניים.

      גם עידן ורד, שסובל מכאבים בכף הרגל ולא התאמן לאורך השבוע, לא יוכל לעזור יותר מדי לניסן יחזקאל ואם בסופו של דבר כן יהיה בסגל, הוא יהיה על הספסל אם יזדקקו לו. מעבר לכך, כל שאר השחקנים חזרו לאימונים מלאים ויעמדו לרשות המאמן. יחזקאל עירבב את ההרכב לאורך האימונים האחרונים ובודק אופצייה בה אור אינברום יחזור להרכב כשחקן כנף או בהתקפה.

      במועדן מקווים להבטיח מחר את ההישארות ולאחר מכן להתחיל את ההכנות לעונה הבאה. בשבוע הקרוב אמורים לנסות ולסכם על המתווה על פיו יפרוש יוסי בניון בתום העונה ויצטרף לצוות המקצועי. רק לאחר מכן יישבו הנהלת המועדון יחד עם אוחנה ובניון ויחלו רשמית בתכניות לעונה הבאה. בגזרת המאמנים הישראלים, רוני לוי הוא המועמד המוביל אבל שיחות רשמיות עם מאמנים יתקיימו רק לאחר שיושלם הפאזל של הצוות הניהולי-מקצועי.

      עוד באותו נושא

      אלי אוחנה: "יודע שחלקכם אולי לא כשירים במאה אחוז, אבל אם היה חצי גמר גביע?"

      לכתבה המלאה
      יוסי בניון שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
      יפרוש בתום העונה ויצטרף לצוות המקצועי? יוסי בניון/דני מרון

      בני סכנין

      בקבוצה יודעים שכל תוצאה מלבד ניצחון מחר מול בית"ר ירושלים תחסל כמעט סופית את הסיכויים להישאר בליגת העל ותשלח את בני סכנין ללאומית אחרי 12 שנים. המאמן החדש אלדד שביט תרגל מערך של חמישה שחקני הגנה, כשבחלק הקדמי יקבלו את ההזדמנות שלומי אזולאי, מוחמד כליבאת ואיברהים שואיבו. "המשחק מחר הוא משחק ההזדמנות האחרונה שלנו", אמר שחקן בקבוצה. "ניצחון על בית"ר יכניס את כולם לטירוף. אסור לנו לחשוב על כלום חוץ מנצחון". מי שיחזרו לסגל הם עטאא ג'אבר ומוחמד גדיר שצפויים להמתין על הספסל.

      שחקן בני סכנין מוחמד גדיר. סוכנות ג'יני
      חוזר לסגל. מוחמד גדיר/סוכנות ג'יני

      טריוויה

      * 40 משחקי ליגה נערכו בין בני סכנין לבית"ר ירושלים, כשסכנין מובילה 12:14 בניצחונות ועוד 14 משחקים הסתיימו בתיקו.

      * שלושת המפגשים האחרונים שנערכו בטדי הסתיימו בניצחונות של בית"ר עם שלושה שערים לפחות (0:3, 2:4 ו-2:3).

      * ניצחון החוץ הקודם של סכנין היה בנובמבר 2016, אז רמזי ספורי קבע 0:1 עם שער גדול בדקה ה-87.

      * בית"ר ירושלים עדיין מחכה לפנדל הראשון שלה העונה. כזכור, בעונה שעברה היא הובילה את הליגה עם 14 בעיטות (כולל שש החמצות).

      * בני סכנין ספגה צמד שערים בכל אחד משבעת משחקי החוץ האחרונים, במהלכם צברה נקודה אחת בלבד.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: דניאל בר נתן
      אצטדיון: טדי
      קהל: 5500

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully