וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי אוחנה: "יודע שחלקכם אולי לא כשירים במאה אחוז, אבל אם היה חצי גמר גביע?"

29.3.2019 / 11:48

יו"ר בית"ר ירושלים ניסה לנער את השחקנים לקראת סכנין: "נכון לעכשיו אנחנו לא נלחמים על החיים שלנו, המקצוענות חייבת להיות דרך חיים. הקהל שלנו אכל מרורים השנה"

עריכת וידאו: מתן חדד

בית"ר ירושלים מתכוננת למשחק החשוב שמצפה לה ביום ראשון (20:30) בבית מול בני סכנין. המפגש הזה חשוב הפעם לא רק בשל היריבות בין המועדונים, אלא גם בגלל המצב הטבלה כאשר ניצחון של סכנין הלפני אחרונה יצמק את הפער בין השתיים לחמש נקודות בלבד ויכניס את בית"ר ללחץ גדול.

אלי אוחנה יו"ר הקבוצה דיבר בפני הצוות המקצועי והשחקנים הבוקר ואמר: "חלקכם מכירים אותי, כמאמן אני לא אוהב להרבות במילים. אבל יש מצבים ותקופות בהן חייבים לדבר. נכון לרגע זה אנחנו לא נלחמים על החיים שלנו, אלא אם חלילה נפסיד מחר, זאת תהפוך להיות מלחמה על החיים שלנו. אני יודע שיש חלק שלא מרגישים טוב או אולי לא כשירים במאה אחוז - אני מאמין לכם, אבל אם ביום ראשון היה חצי גמר גביע המדינה? לא משנה מי יפתח ב-11, חייבים לנצח את סכנין, בוודאי בבית. בכל תקופה אחרת הייתי מדבר רק על היריבות הספורטיבית, אבל יש סיטואציה שהדברים הראשונים במעלה יהיו הרצון והנתינה".

אלי אוחנה יושב ראש בית"ר ירושלים. קובי אליהו
שיחת ניעור לשחקנים. אלי אוחנה/קובי אליהו

אוחנה הוסיף: "לצערי צריך לדבר על זה כיוון שזאת מקצוענות שחייבת להיות דרך חיים, ללא קשר לכלום, רוצים לראות את "הרוע" במובן החיובי, תראו כמה צהובים ספגנו במשחקים האחרונים ותבינו כמה היינו רכים. הייתי במקומכם, ברור לי ששחקנים שונאים אסיפות אבל אין מנוס. בואו נגמור ביום ראשון את כל הסיפור של התחתית, יש עניין של יוקרה אבל מעבר לכל, חייבים להביא את הנקודות".

"אנחנו לא מחפשים קורבנות ושעיר לעזאזל, המסר הוא לכולם ללא שם כזה או אחר. יש כאן שחקנים ותיקים, מובילים, תטריפו את כולם. הקהל שלנו אכל מרורים השנה, הוא הכי תומך ועוטף שיש, בואו נחזיר להם. לא מקבל שום דבר פחות מאשר שלוש נקודות. בטח בבית ובוודאי מול יריבה לתחתית, קל וחומר כשמדובר בסכנין. אני מדבר בשם מושה חוגג ומוני ברוש, אנחנו סומכים עליכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully