וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוראנט וקרי זעמו על השופטים: "אי אפשר להבין את השריקות שלהם"

גם איגודלה ביקר את צוות השיפוט אחרי ההפסד הדרמטי 131:130 במינסוטה. דוראנט: "הרגשנו שהגיע לנו לשחק עוד לפחות חמש דקות"

עריכה: מתן חדד

זה היה לילה (בין שישי לשבת) דרמטי במיוחד ב-NBA, אבל המשחק שבלט מעל כולם היה זה בו גולדן סטייט הפסידה 131:130 למינסוטה אחרי הארכה. האלופה כבר הובילה בהפסקה ביתרון 14 שעלה בהמשך ל-19, אבל המארחים חזרו לחיים ברבע השלישי והמשחק נשלח להארכה. שם, קארל אנתוני טאונס נשלח לקו אחרי ספק עבירה של קווין דוראנט עליו חצי שנייה לסיום, דייק באחת מהזריקות וסידר לוולבס ניצחון גדול. הווריירס נותרו במאזן 24:51 בפסגת המערב, אבל מי שניצלה את ההפסד הייתה דנבר, שניצחה באוקלהומה סיטי כדי להשתוות אליה עם מאזן זהה במקום השני.

קווין דוראנט היה בעין הסערה אחרי שביצע את העבירה שעלתה לקבוצתו בהפסד. בנוסף, מספר מהלכים לפני כן, הוא גם דרש זריקת עונשין על עבירה שנעשתה עליו בעת שזרק שלשה. דוראנט אמר בסיום: "ירדנו להפסקה ביתרון של 14 נקודות, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לאבד יתרון כזה. זה שיעור, צריך לזכור שככה זה ב-NBA. יש מומנטומים, קבוצות רצות, ככה זה עובד, במיוחד במשחקי בית עם קהל שדוחף אותן. הרגשנו שהמשחק הזה גמור, אבל הם העירו אותו מחדש". על השריקה בסיום: "הרגשנו שהגיע לנו לשחק לפחות עוד חמש דקות. אני בטוח שכולכם (אנשי התקשורת) מבינים על מה אני מדבר".

שחקן גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי מאוכזב. רויטרס
סטפן קרי מאוכזב בסיום/רויטרס

סטפן קרי, שהיה נהדר עם 37 נקודות שלא הספיקו, ביקר את השופטים: "נלחמנו היום, נתנו את הכל וזה פשוט חבל, חבל שהפסדנו. אנחנו עד עכשיו לא ממש מבינים מה גרם לשריקות של השופטים בסיום". המאמן סטיב קר העדיף להתעסק במשחק עצמו: "המחצית הראשונה הייתה נפלאה, אבל ברבע השלישי פשוט הפסקנו לשחק כדורסל. מגיע למינסוטה קרדיט, הם היו בפיגור גדול והמשיכו להילחם עד הסוף". בצד השמח, קארל אנתוני טאונס סיכם בקצרה את הניצחון: "אני מאושר וגאה בקבוצה שלי, היינו בפיגור גדול אבל לא הרמנו ידיים".

עוד באותו נושא

סל ניצחון לאירווינג, גולדן סטייט הפסידה במינסוטה אחרי הארכה

לכתבה המלאה

גם אנדרה איגודלה ביקר: "תוהה איך אני עובר חיים כה קשים ומעולם לא השתמשתי בסמים..."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully