וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי: רוג'ר פדרר יפגוש בגמר את ג'ון איזנר

השוויצרי גבר 2:6, 4:6 על שפובאלוב אחרי שעה ורבע, איזנר ניצח 6:7 (3), 6:7 (4) את הכישרון הקנדי בן ה-18 אוז'ה עליאסים

ג'ון איזנר טניסאי אמריקאי. רויטרס
הצליח לעצור את הקנדי הצעיר והנלהב. איזנר/רויטרס

אלוף מיאמי 2018 ג'ון איזנר הצליח לעלות אתמול (שישי) לגמר טורניר המאסטרס 1,000 של 2019. זה הלך קשה, שוב נגרר לשני שוברי שוויון, אבל בסופו של דבר הצליח איזנר לנצח 6:7 (3), 6:7 (4) את פליקס אוז'ה עליאסים, שהפך לצעיר ביותר אי פעם שמשחק בחצי גמר טורניר מיאמי והלחץ גם ניכר עליו מהמעמד העצום אליו נקלע. מי שמחכה לו בגמר, שייערך מחר בשעה 19:00 שעון ישראל הוא רוג'ר פדרר, שגבר 2:6, 4:6 על דניס שפובאלוב אחרי שעה ורבע.

אוז'ה עליאסים שילם ביוקר על חוסר הניסיון שלו וזה ניכר בבירור כבר במערכה הראשונה. הקנדי בן ה-18 הגישה למערכה ביתרון 4:5, אבל ביצע שלוש שגיאות כפולות במשחקון הזה ואפשר לאיזנר לשבור אותו ולאחר מכן גם לנצח במערכה כולה. המערכה השנייה הייתה דומה מאוד. אוז'ה עליאסים השיג שבירה מוקדמת והוביל כבר 2:5. הוא הגיש למערכה ביתרון 3:5, אבל שוב לא הצליח לעמוד במתח ונשבר אחרי החטאה די אומללה וגם הפעם איזנר התעלה בשובר השוויון וניצח.

אחד הנתונים שמבהירים את ההבדל בין שני הטניסאים הללו הערב הוא זה של ההגשות: איזנר הגיש 21 אייסים לעומת 2 שגיאות כפולות בעוד אוז'ה עליאסים הגיש 6 אייסים וביצע 7 שגיאות כפולות.

פליקס אוז'ה עליאסים טניסאי קנדי. GettyImages
קרס תחת הלחץ. אוז'ה עליאסים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully