וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנד פרי טביליסי: טל פליקר זכה במדליית זהב, גילי כהן בכסף

29.3.2019 / 19:02

הישגים יפים לשני הישראלים בגאורגיה. פליקר ניצח בגמר את גיורגי טוטשווילי, בעוד כהן הפסידה באותו שלב לאודט ג'יאופרידה בווזארי

הג'ודוקא טל פליקר. קובי אליהו
נמצא בכושר טוב. פליקר/קובי אליהו

הישגים יפים לנבחרת ישראל בגרנד פרי טביליסי שבגאורגיה.

טל פליקר הצליח לזכות במדליית הזהב עד 66 קילוגרם. פליקר ניצח בסיבוב השני את מוחמד קוסקוב מטורקמיניסטן לאחר שזה שספג שלושה עונשים בחלוף 3:49 ד'. לאחר מכן עבר פליקר את איוב אלידריסי מקטאר גם כן לאחר עונש שלישי לחובתו של הקאטרי בתום 2:23 דקות. בהמשך הוא גבר על דימיטרי שרשאן עם ווזארי ואיפון. בחצי הגמר ניצח פליקר את איסמעיל איברהימוב מאזרבייג'אן שספג שלושה עונשים אחרי 4:56 דקות ובגמר גבר על גיורגי טוטשווילי המקומי עם יתרון ווזארי אחרי ארבע דקות.

גילי כהן זכתה במדליית כסף (עד 52 קילוגרם). כהן החלה את יום הקרבות עם ניצחון באיפון מול הקזחית אנה קזיולינה בחלוף 3:24 דקות, ברבע הגמר המשיכה עם ניצחון נוסף נגד גולבדם באבאמורטובה מטורקמניסטן 2:20 דקות מהפתיחה. בחצי הגמר הצליחה כהן לנצח בקרב עיקש עמוק בתוך הגולדן סקור, את אסטידה גינטו הצרפתייה. שתי היריבות ספגו שני עונשים ורק בתום 8:24 דקות ספגה הצרפתייה את העונש השלישי לחובתה, שהקנה לישראלית מקום בגמר בתחרות, שם נוצחה בוואזרי בידי אודט ג'יאופרידה מאיטליה בתום 3:24 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully