וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזו דרמה: זהבי שוב כבש, גוואנגז'ו ר.פ הפסידה 4:3 בתוספת הזמן

הקבוצה של זהבי פיגרה 3:1 ונותרה ב-10 שחקנים, אבל הישראלי (84) ודמבלה (86) קבעו 3:3 לפני שאשמפונג הכריע (92). סבע לא נכלל בסגל

רק ביום ראשון ערן זהבי חווה את אחד המשחקים הגדולים בקריירה שלו כשהוביל את נבחרת ישראל ל-2:4 על נבחרת אוסטריה עם שלושער גדול. היום (שישי) החלוץ הישראלי חזר לליגה הסינית ושוב כבש במדי גוואנגז'ו ר.פ שהפסידה 4:3 דרמטי בחוץ מול טיאנג'ין טדה. דיא סבע, שסופסל בנבחרת, לא נכלל הפעם בסגל למרות שכבש שער בכורה במחזור הקודם.

חגיגת השערים החלה כבר בדקה ה-20 כאשר בעיטה חופשית של מיראחמטיאן מוזפר הטעתה את השוער וחדרה לרשת. בדקה ה-27 שיה וו-ג'ין קבע 0:2 למקומיים בבעיטה מקרוב אחרי מהלך קבוצתי ובישול של אשמפונג. ערן זהבי ניסה לצמק בבעיטה חופשית לא טובה, אבל גוויי הונג קבע 2:1 (40) עם נגיחה מקרוב מתוך הרחבה. בדקה ה-53 ג'ונתן נעץ עוד מסמר לארון של גוואנגז'ו עם בעיטה מהאוויר לפינה. לו לין שנכנס כמחליף בדקה ה-29 בגוואנגז'ו, הורחק בדקה ה-65. גמור? ממש לא. זהבי כבש שער רביעי השבוע כשסיים מהלך קבוצתי יפהפה בדקה ה-84. הלחץ של האורחים נמשך וכעבור שתי דקות מוסא דמבלה קבע שוויון דרמטי עם טיל גדול מחוץ לרחבה. אולם, המילה האחרונה היתה של המארחים ואשמפונג שסובב לפינה הרחוקה בדקה השנייה של תוספת הזמן והעניק ניצחון דרמטי לאורחים.

ההפסד הזה משאיר את גוואנגז'ו עם 2 נקודות בלבד אחרי שלושה מחזורים, כאשר נקודת התורפה ממשיכה להיות ההגנה שספגה כבר תשעה שערים. במחזור הבא זהבי וחבריו יתארחו אצל גוואנגז'ו אברגרנדה סגנית האלופה לדרבי הלוהט, לא ממש משחק נוח כדי לחזור בו למסלול הניצחונות.

שחקן גוואנגז'ו R&F, ערן זהבי. GettyImages
ארבעה שערים בחמישה ימים. ערן זהבי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully