וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלם מ.ס. אשדוד עוביידה חטאב נידון ל-15 חודשי מאסר בפועל

29.3.2019 / 14:47

ביהמ"ש העליון קיבל את ערעור המדינה בעקבות תאונת הפגע וברח בה היה מעורב השחקן. תורגל הבוקר בהרכב ואמור לפתוח מול קרית שמונה

פלייר כנס תקשורת/צילום: יוסי ציפקיס. עריכת וידאו: מתן חדד

בית המשפט העליון החליט באמצע השבוע לפסוק לבלם מ.ס. אשדוד עוביידה חטאב עונש מאסר של 15 חודשים בפועל. בכך הוא קיבל את ערעור המדינה בעקבות תאונת הפגע וברח בה היה מעורב השחקן ושהסתיימה במותו של אדם. בית המשפט העליון ביטל פסיקה של בית המשפט המחוזי, שקבע בשעתו כי חטאב ירצה עונש של שישה חודשי מאסר בלבד ועבודות שירות, כאשר רשיונו ייפסל לשבע שנים.

עוביידה חטאב שחקן מ.ס. אשדוד חוגג. לירון מולדובן
15 חודשים בכלא. עוביידה חטאב/לירון מולדובן

במ.ס. אשדוד לא ידעו דבר על פסיקת בית המשפט העליון. חטאב לא שיתף בהחלטה איש מבין אנשי הקבוצה לאורך כל השבוע ובכל מקרה במועדון תכננו להרכיב אותו בהרכב הפותח במשחק מחר מול קרית שמונה. כעת מתכוונים בצוות המקצועי לבדוק עם השחקן, האם הוא יכול לשחק מבחינה נפשית. גורמים במועדון אמרו כי מאחר שחטאב לא עדכן אותם בפרטים, סביר להניח שהוא לא יביע התנגדות לשחק והוא אמור לעלות ב-11 של משה אוחיון ואבי בוחבוט במשחק שמהווה אולי את ההזדמנות האחרונה להישאר בליגה.

אביגדור פלדמן עורך דינו של חטאב הגיב על גזר הדין ואמר: "פסק הדין עושה עוול חמור לעוביידה וקובע תקדים מסוכן המנוגד להנחיות משטרת ישראל בכל הנוגע להתנהגות לאחר תאונה. אנו נעשה הכל כדי לבטל את פסק הדין המסוכן הזה, נבקש חוות דעת נוספות של מומחים ואני מאמין שההחלטה תתהפך. בכל מקרה נבקש עיכוב ביצוע של העונש עד לסיום ההליך. עצוב מאד שארבע וחצי שנים אחרי התאונה, כשעוביידה עבר תהליך שיקום, החזיר את החיים שלו למסלולם וקיבל רק שבחים משירותי המבחן, שולחים אותו עכשיו אל מאחורי סורג ובריח ואני אעשה הכל בשביל למנוע זאת".

בתוך כך, קשר הקבוצה דן ביטון היה מעורב בתאונת דרכים בסיום האימון. השחקן יצא עם רכבו מחניית האצטדיון בעיר ורכב פגע במכוניתו. למרבה המזל ביטון יצא ללא פגע מהתאונה, אך היה צורך בהחלפת הרכב שנפגע בצורה לא פשוטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully