וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פוגבה אמר "כן" לזידאן, קוליבאלי יחליף את וראן בריאל מדריד?

בספרד טוענים שהמאמן שוחח באופן אישי עם כוכב יונייטד והבטיח לו תפקיד מרכזי בקישור. בלם נאפולי סומן כמחליפו של הצרפתי

עריכת וידאו: מתן חדד

זה לא סוד שריאל מדריד מתכננת מהפכה בסגל שלה לקראת העונה הבאה, כאשר זינדין זידאן יבנה את הקבוצה שאותה הוא הולך לשלוש זכיות רצופות בליגת האלופות. אחד השחקנים שנמצאים בראש רשימת הרכש של זידאן הוא פול פוגבה, קשרה הנהדר של מנצ'סטר יונייטד, שהוליך את צרפת לזכייה במונדיאל. על פי דיווח שמתפרסם היום בתקשורת הספרדית, זידאן שוחח באופן אישי עם פוגבה והבטיח לו שהוא יהיה שחקן מפתח בקישור של הבלאנקוס בעונה הבאה. הקשר, שמסומן כיורשו של לוקה מודריץ', נתן את הסכמתו העקרונית להצטרף, כאשר כעת פלורנטינו פרס הנשיא יצטרך להגיע לסיכום עם ראשי יונייטד וזה הולך להיות מו"מ לא פשוט.

פול פוגבה שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
המחליף של לוקה מודריץ'? פול פוגבה/רויטרס

זידאן רצה להחתים את פוגבה כבר ב-2015, אבל מנצ'סטר יונייטד שילמה 115 מיליון יורו עבור הקשר שכיכב אז במדי יובנטוס. באנגליה טוענים שריאל מדריד תהיה מוכנה לשלם 125 מיליון יורו עבור הצרפתי, כאשר סוכן העל שלו מינו ראיולה דורש שכר של 16 מיליון יורו נטו בשנה לפחות ו-10 אחוז מדמי ההעברה.

ומה לגבי ההגנה? צרפתי אחד עשוי להגיע וצרפתי אחר עלול לעזוב. ב-AS המדרידאי טוענים שאם רפאל וראן אכן יעזוב את הקבוצה בתום העונה, זידאן מעוניין להחתים במקומו את קאלידו קוליבאלי בלמה המצוין של נאפולי (27). על פי הדיווח קוליבאלי, לו יש 31 הופעות בינלאומיות במדי נבחרת סנגל, נמצא כבר זמן רב על הכוונת של זידאן אך זה יהיה לא פשוט להוציא אותו מנאפולי. קוליבאלי האריך את חוזהו במועדון עד קיץ 2023 וסעיף השחרור שלו עומד על 150 מיליון יורו. קוליבאלי גדל במץ ממנה הוא נמכר לגנק הבלגית ב-2012. הוא שיחק שנתיים בבלגיה, אך התחיל כבר את עונתו החמישית בנאפולי והפך לעוגן במרכז ההגנה של הקבוצה המצליחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully