וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם פתיחה מושלמת ואחת מנקודות העונה: רוג'ר פדרר בחצי גמר מיאמי

השוויצרי הלהיב עם 0:6, 4:6 על קווין אנדרסון, סיפק נקודה מרהיבה, ויפגוש בחצי הגמר את שפובאלוב הצעיר ממנו ב-18 שנים. פלישקובה מול בארטי בגמר הנשים

הטניסאי השוויצרי רוג'ר פדרר חוגג. GettyImages
זה לא הגיל, זה התרגיל. פדרר חוגג, הלילה/GettyImages

טורניר המאסטרס 1,000 שבמיאמי יגיע בסוף השבוע לימיו המכריעים. הלילה (בין חמישי לשישי) נערכו שני משחקי רבע הגמר אצל הגברים, ובאחד מהם קיבלנו הצגה של רוג'ר פדרר שהזכירה נשכחות. השוויצרי בן ה-37, המדורג 5 בעולם, ניצח 0:6, 4:6 את קווין אנדרסון (7) אחרי שעה ו-26 דקות.

פדרר פתח בסערה את המשחק מול היריב שניצח אותו בחמש מערכות אשתקד בווימבלדון, ניצח בשמונת המשחקונים הראשונים, השיג שבירה כבר במשחקון ההגשה הראשון של יריבו, וסיים את המערכה הראשונה בסטייל, עם נקודה מרהיבה שכבר הוכתרה ברשת כ"אחת מנקודות העונה", שכללה הליכה אגרסיבית לרשת וכמה חבטות חזרה מופלאות.

הסט השני הלך קצת יותר קשה, אבל גם אותו פדרר צלח כל הדרך להופעה שביעית בחצי הגמר במיאמי, בו זכה בעבר שלוש פעמים. בחצי הגמר הוא יפגוש את דניס שפובאלוב בן ה-19 (23), שניצח 7:6 (7), 4:6, 2:6 את פרנסיס טיאפו האמריקאי (34). לא פחות מ-18 שנים מפרידות בין השניים, מה שיהפוך את הקרב ביניהם בלילה שבין שישי לשבת (2:00, ספורט1) למפגש עם פער הגילאים הגדול ביותר אי פעם בשלבי ההכרעה בטורניר מאסטרס 1,000. כמו כן, שפובאלוב יהיה יליד 1999 הראשון שפוגש את פדרר.

"אני תמיד נהנה לשחק מול שחקנים צעירים. מבחינתי זה לא מאוד שונה מהמשחקים מול רפא נדאל כשהיה צעיר", אמר פדרר הנרגש בסיום.

* קרולינה פלישקובה (7) העפילה לגמר הנשים עם ניצחון 5:7, 1:6 על סימונה האלפ (3). היא תפגוש בגמר את את אשלי בארטי (11), שגברה 3:6, 3:6 על אנט קונטאוייט האסטונית (19).

הטניסאי הדרום אפריקאי קווין אנדרסון. GettyImages
המאזן מול פדרר בקריירה: 6:1. קווין אנדרסון מתוסכל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully